پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رپورتاژ

«پاسینو» و «پاس‌‌ِتو» و هویت برند جدید سپهر معرفی شدند

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
4 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«پاسینو» و «پاس‌‌ِتو» و هویت برند جدید سپهر معرفی شدند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی از دو محصول جدید شرکت پرداخت الکترونیک سپهر شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در نخستین روز از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از دو محصول جدید خود به نام‌های «پاسینو» و «پاس‌‌ِتو» و همچنین هویت برند جدید این شرکت، با حضور یاسر مرادی و مهدی اقبالی راد اعضای هیئت مدیره بانک صادرات، معاونین امور شعب، فناوری اطلاعات ، اعتبارات و بانکداری جامع و مدیران ارشد بانک صادرات، حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و جمعی از معاونین و مدیران رونمایی کرد.

حمزه آقابابایی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در این مراسم گفت: «در سال ۱۴۰۱ طی یک دوره شش‌ ماهه تلاش کردیم با ایجاد تغییرات زیرساختی در شرکت تحولاتی را در راستای توسعه و پیشرفت شرکت ایجاد کنیم. به همین منظور با تولید محصولات جدید و بازسازی برند شرکت سعی کردیم تجربه خوبی را برای جامعه مشتریان خود به وجود آوریم.»

وی افزود: «هویت بصری جدید سپهر را براساس رسالت و هویت شرکت طراحی کرده‌ایم و لوگوی جدید نشان‌دهنده چابکی، پویایی و آمادگی برای ارائه خدمت در بازار است.»

پرداخت نسل نو و خرید به سبک نو

اپلیکیشن “پاسینو” محصول جدید شرکت سپهر که امروز رونمایی شد، علاوه بر خدمات پایه مالی، بانکی و بیمه ای، خدمات دیگری همچون گردشگری، سلامت دیجیتال، آموزش و کتاب صوتی ارائه می‌دهد.

“پاسِ تو” نیز باشگاه مشتریان و کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سپهر است که کاربران آن به ازای هر تراکنش امتیازاتی دریافت می‌کنند که قابلیت تبدیل شدن به ریال و انتقال به کیف پول را دارد. امتیازهای جمع‌آوری‌ شده به صورت پاس‌کوین درآمده و به کاربران اجازه خرید دوباره از طریق اپلیکیشن و QR را می‌دهد.
برای اطلاعات تکمیلی به نشانی www.sepehrpay.com مراجعه نمایید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک