پستکس: گامی نو بسوی ارتقا خدمات پستی در ایران
بنابر اعلام پستکس که خود را نخستین هاب پستی ایران عنوان میکند، با برخورداری از یک مدل کسب و کار منحصر به فرد، خدمات متنوع و کاملا آنلاین پستی از جمله ارسال پستی کالا و حملونقل آن بهصورت درب تا درب را برای مشتریان فراهم کرده است.
افراد میتوانند به روشهای مختلف از جمله پیک درونشهری، پست داخلی و پست بینالمللی، حملونقل سنگین، ارسال سازمانی و سفارش انبوه با قابلیت رهگیری از طریق هر یک از سرویسهای پستی موجود ارسال کنند.
پستکس در راستای عرضه هوشمند خدمات پست داخلی، امکانی را فراهم کرده است که هر فردی با وارد کردن وزن، حجم، مبدا، مقصد و روش پرداخت خود اعم از پیشکرایه، پسکرایه، پرداخت در محل، ارسال رایگان و خرید و فروش امن بتواند تعیین کند چه شرکت پستی، با چه سرویسی، در چه مدت زمانی و چه قیمتی مرسوله را به مقصد خواهد رساند. این خدمات بصورت درون شهری و بین شهری قابل عرضه هستند.
پستکس، سرویس دیگری تحت عنوان شاپکس Shopex، ارایه میدهد که با استفاده از این سرویس، میتوانید بهصورت رایگان، وبسایت فروشگاهی خود را ایجاد کرده و نگران هزینههای طراحی نباشید. علاوه بر این، میتوانید محصولات فروشگاهی خود را با امکان مقایسه سریع ارایه دهید و با انتخاب بهترین سرویس پستی و قیمت مناسب، محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال کنید.
در پنل شاپکس، امکاناتی نظیر گزارشگیری، حسابداری، انبارداری و مدیریت شعب، دسترسی بازاریابی، پنل کالسنتر، پنل پیامکی و اطلاعات فراوانی مانند اطلاعات آماری از خریداران و فروشها، بررسی سریع آسان به درخواستهای روزانه، ارتباط با مشتریان به صورت متنوع، مدیریت موجودی انبار، رسیدگی به کالاهای ارسال شده، موجودی کیفپول، دسترسی به درگاه پرداخت و انواع روشهای پرداخت را ارایه میدهد.
استفاده از کالسنتر در این روش، نیازمندیهایی از قبیل انبارداری، سطح دسترسی، تعریف محصولات و وضعیتهای مختلف را نیز دربر میگیرد و میتوانید تمامی محصولات خود را در پنل شخصی خود در شاپکس بارگذاری کنید و با استفاده از ۴ روش ارسال رایگان، پرداخت در محل، پرداخت نقدی و خرید و فروش امن بهرهمند شوید.
همانطور که میدانیم، خدمات اینترنتی با چالشهایی همچون اعتماد و پرداخت هزینه روبهرو است. پستکس با سرویس پرداخت امن به نام امنیتو، این مشکل را حل کرده است. این سرویس راهی مناسب برای افزایش اعتماد مشتری و همچنین افزایش فروش فروشگاههای اینترنتی با تامین امنیت پرداخت است. در این سرویس، خریدار وجه کالا را تا زمان تحویل و رویت مرسوله در حساب امانی امنیتو قرار میدهد. در صورت تایید مرسوله، مبلغ به نفع فروشنده آزاد میشود؛ اما در صورت عدم تایید، وجه به خریدار برگشت داده میشود و هزینه ارسال و عودت کالا از فروشنده دریافت میشود.
جالبه آنکه این سرویس، برای دارندگان تمامی فروشگاههای آنلاین و در هر نوع بستری اعم از ساب مارکتها، وب سایتها و یا فروشگاههای اینستاگرامی و تلگرامی، در سراسر کشور و حتی با انواع سرویسهای پستی، اعم از پستبار، چاپار، ماهکس، یارباکس، پرشیا و شیپیتو، با قابلیت زمانبندیهای مختلف، ارایه و باعث افزایش اعتماد خریدار و فروشنده میشود و لذت خرید اینترنتی را برای مشتریان به ارمغان میآورد.
در ادامه جا دارد که به همکاری اپلیکیشن دیوار و پستکس هم اشاره کنیم.
در دنیای پرشتاب امروز، اپلیکیشن دیوار به عنوان یک بستر فعال برای خرید و فروش کالاها خدماتی را ارایه میدهد که افراد میتوانند به صورت مستقیم کالاها را بدون واسطههای سنتی، خریداری و به فروش برسانند.
این اپلیکیشن نحوه برخورد ما با فروش آنلاین را متحول کرده است و ما خوشحالیم که همکاری مشترک خود را در ارایه خدمات پرداخت ایمن و خدمات پستی به این اپلیکیشن پویا اعلام می کنیم.
در پستکس، امنیت و اطمینان در معاملات آنلاین اهمیت بسیاری دارد. این سرویس بهویژه برای ارسال کالاهای دیجیتال و کالاهای شخصی در اپلیکیشن دیوار، با پرداخت امن، در شهرهای مختلف ایران فعال است. این سرویس بههمراه سیستم ارسال سریع و هزینه مناسب، نه تنها تعهد به ارایه خدمات پستی، بلکه فضای پرداخت امن را برای هر دو طرف باز میکند.
با پستکس، آینده تراکنشهای آنلاین را میتوانید به یک تجربه امن و بدون دردسر تبدیل کنید. این سرویس با تمرکز بر روی امنیت و راحتی تراکنشها، شما را به دنیای خدمات پستی با کیفیت و پرداخت امن دعوت میکند.