
کمپین محیطی و دیجیتال برند دال با رئالیتیشو «الکلاسیکو» جستوجوی برند دال در گوگل را افزایش داد

دال، پلتفرم فعال در حوزه بیمه، در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده است، اعلام کرده که با اسپانسرینگ در رئالیتیشوی «الکلاسیکو» در ۴ اپیزود اول برنامه موفق به کسب بیش از ۴۴۰ میلیون دقیقه تماشا از طریق پلتفرمهای رسمی شده است. همچنین، هر قسمت از برنامه بیش از ۵ میلیون بازدید داشته و میانگین زمان ماندگاری مخاطبان برای هر اپیزود بیش از ۵۰ دقیقه بوده است.
این برند اشاره کرده است که علاوه بر این، جستوجوی برند «دال» در گوگل بهویژه در ساعات پس از پخش برنامه شاهد افزایش چشمگیری بوده است. همچنین، ۳۲ بیلبورد محیطی در تهران و دیگر شهرهای بزرگ بهطور همزمان با پخش برنامه، برند دال را در معرض دید قرار داده است.
البته برند دال در این کمپین فقط به تبلیغات بصری مانند زیرنویسها، تبلیغ پیش از برنامه یا بیلبوردهای محیطی اکتفا نکرده و تلاش کرده تا در قالبی تعاملیتر دال را در قالب «کارت دال» در سناریوی بازی وارد کند. طبق طراحی این کارت، هر بازیکنی که آن را دریافت میکند، در طول بازی از مزیت «بیمه» برخوردار میشود و در برابر خطرات مختلف جریان بازی ایمن خواهد بود.
دال در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده اشاره کرده است که این کمپین با ترکیب حضور داستانی در محتوا، همافزایی چندرسانهای، تبلیغات محیطی و دیجیتال باعث شده تا مخاطب نه فقط نام برند را مشاهده کند، بلکه نقش برند را به شکل عمیقتری احساس کند. این رویکرد به ساخت Brand Affinity کمک کرده و توانسته ذهنیتی ماندگار در مخاطب ایجاد کند.
مشاهده قسمت هایی از این مجموعه از طریق پلتفرم نماوا
مطالب پیشنهادی

ویزالند از هویت برند جدید خود رونمایی کرد

چالشهای صادراتی ایران و راهکارهای عبور از آنها

فروشگاه پوزیترون ریبرند کرد
