لانچ
اخبار

ویزالند از هویت برند جدید خود رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ویزالند از هویت برند جدید خود رونمایی کرد

مجموعه ویزالند که در حوزه تسهیل فرایند اخذ ویزا و خدمات مرتبط با آن فعالیت دارد، اخیرا با همکاری آژانس برندینگ الگو هویت برند جدید خود را معرفی کرده است. این تغییرات شامل طراحی استراتژی برند، لوگو، شعار برند و هویت بصری جدید می‌شود و هدف آن ارتقای خدمات و تقویت جایگاه برند در میان رقبا است. ویزالند با این تغییرات قصد دارد فرایندهای پیچیده ویزا را ساده‌تر کرده و شانس موفقیت متقاضیان را افزایش دهد.

ویزالند با همکاری آژانس برندینگ الگو، هویت بصری جدید خود را معرفی کرد. نشان تصویری و الگوی این برند تغییرات عمده‌ای داشته است. نماد جدید شامل یک پاسپورت و فرمV  شکل است. این حرف نمایانگر تیک است و تلاش کرده است که با این طراحی علاوه بر اشاره به حرف اول اسم این برند به مفهوم تایید و درستی اشاره کند.

رنگ سازمانی ویزالند نیز همچنان سبز کله‌غازی باقی مانده، اما فونت نوشتاری برند به نسخه‌ای مدرن‌تر ارتقا یافته است. این تغییرات به‌طور تدریجی پیاده‌سازی خواهد شد.

به گفته ویزالند، در این تغییرات، بر تجربه، تخصص خود تاکید دارند و شعار جدید آن‌ها «امضای تجربه، پای ویزای شماست» است که بیانگر تعهد این برند به ارائه خدمات حرفه‌ای و مطمئن به مشتریان است.

ویزالند از هویت برند جدید خود رونمایی کرد 1

این تغییرات که شامل پژوهش، طراحی استراتژی برند، طراحی لوگو و هویت بصری جدید می‌شود، حدود ۶ ماه زمان برده است. هدف از این اقدامات، ارتقای خدمات و تقویت هویت برند ویزالند بوده است. در فرایند طراحی هویت جدید، علاوه بر آژانس برندینگ الگو به‌عنوان مشاور برند، تیم طراحی و استراتژی برند: متشکل از حسن منظوری، سیاوش فرحی، فرشته ایران‌شاهی و میلاد داداش‌زاده نیز در این پروژه مشارکت داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ویزالند، با اضافه کردن بیمه ویزا، این امکان را فراهم کرده است که در صورت ریجکت شدن ویزا، متقاضیان بدون پرداخت مجدد هزینه، پرونده خود را تقویت کنند. همچنین، خدمات ترجمه و پیکاپ که پیش از این هزینه مجزایی داشت، اکنون به پکیج خدماتی ویزالند اضافه شده است تا متقاضیان بتوانند کل فرایند اخذ ویزا را به ویزالند بسپارند.

نجوا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

محسن
محسن

سلام وقتت بخیر
چند نکته مهم وجود داره که باید حتماً در بازطراحی در نظر گرفته بشه:

۱. لوگو حس و فضای مرتبط با حوزه ویزا رو منتقل نمی‌کنه. این موضوع در هویت‌سازی برند بسیار کلیدی‌ست نباید دنبال ترند تغییر لوگو باشیم

۲. هویت بصری مشخصی نداره؛ در نگاه اول قابل تشخیص و به‌یادماندنی نیست.

۳. ترکیب رنگ مناسب انتخاب نشده؛ رنگ باید با فضای اعتماد، امنیت و تخصص هماهنگ باشه، به‌ویژه در حوزه‌ای مثل ویزا که شرکتهای بزرگی مثل علی بابا فعال اند.

۴. برند هنوز سابقه شناخته‌شده‌ای در بازار نداره؛ بنابراین، لوگو باید قدرت اینو داشته باشه که در نگاه اول اعتماد مخاطب رو جلب کنه.مخصوصا که نگاه دولت به سایت های ویزا مناسب امروز نیست

پیشنهاد می‌کنم قبل از اجرای مجدد، چند برند موفق بین‌المللی در این زمینه بررسی بشن تا استانداردهای لازم دقیق‌تر رعایت بشه. این لوگو باید نماینده هویت برند باشه، نه صرفاً یک تصویر گرافیکی

نجوا