
رویدادهای آنلاین
وبینار رایگان وب۳، متاورس و آینده مارکتینگ با مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپفود
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در این وبینار محمدرضا موسوی، مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ فود، با بررسی وب3 و متاورس به ترسیم آینده مارکتینگ میپردازد.
سال 2023 قطعا یکی از مهمترین سالهای تاریخ در زمینه تکنولوژیهای نوظهور است که شاهد تغییرات ساختاری و گسترده در صنایع گوناگون هستیم. همچنان که کسب و کارها، کانالهای ارتباطی، گجتها و تکنولوژیهای مورد استفاده انسانها تغییر میکنند؛ مارکتینگ هم دستخوش تغییرات گستردهای خواهد شد که در این وبینار قصد داریم با مرور و بررسی این تغییرات، مسیر آینده را کمی شفافتر کنیم تا برای آیندهی نزدیک و متفاوت پیش رو آماده شویم.
از اینجا رایگان ثبتنام کنید.
سرفصلها
- تعریف مفاهیم وب 3 با تمرکز بر مارکتینگ
- تعریف مفاهیم و تکنولوژیهای متاورسی مرتبط با مارکتینگ
- چگونگی اثرگذاری وب 3 بر مارکتینگ و توضیح مهارتهای مورد نیاز مارکترها در وب3
- چگونگی استفاده از مارکتینگ در متاورس
- برترین کمپینهای مارکتینگی اجرا شده در متاورس
با ثبتنام در این وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خوهد گرفت.
حامیان
مارکت وردپرس ژاکت
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
نظرات