پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

راهکارهای تبدیل کمپین‌های مارکتینگ به موتور رشد

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
15 تیر 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
راهکارهای تبدیل کمپین‌های مارکتینگ به موتور رشد

در این وبینار پوریا غفاری، مدیر مارکتینگ آیتول، به راهکارهایی برای تبدیل کمپین‌های مارکتینگ به موتوری برای رشد، می‌پردازد.

معرفی وبینار

برای خلق کمپین‌ها، به عنوان ابزارهایی استراتژیک که مسیر تحقق اهداف کسب‌وکار را هموار می‌کنند، عموما قدم‌های مشخصی برداشته می‌شود. شناخت دقیق هدف یا اهداف، مشخص کردن مخاطب، انتخاب پیام و رسانه، تخمین بودجه و فازبندی اجرا از موارد مورد بررسی در این وبینار خواهد بود. تمرکز اصلی ما در این وبینار، بازخوانی هرکدام از این بخش‌ها با هدف شناخت تاکتیک‌های اثربخش‌ و بیشینه‌کردن تاثیر کمپین نهایی خواهد بود.

سرفصل‌ها

  • کمپین چیست؟
  • بازخوانی رویکردهای سنتی در :

– شناخت و تحلیل مسئله

–  شناخت و تحلیل مخاطب

  • توسعه پیام
  • برنامه‌ریزی رسانه
  • روایتگری براساس داده
  • بررسی نمونه‌های مثالی

مخاطبین

  • مدیران و کارشناسان مارکتینگ
  • مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • مدیران کمپین‌های تبلیغاتی
  • سایر فعالان اکوسیستم استارتاپی علاقمند

دانلود ویدیو

حامیان وبینار

راهکارهای تبدیل کمپین‌های مارکتینگ به موتور رشد 1

پاکت
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی