وبینار رایگان مبانی تحقیقات بازاریابی کمّی + بررسی نمونههای تجربی
در این کارگاه مبانی تحقیقات بازاریابی کمّی و روشهای استفاده از آن در بازار را با مثالهای تجربی یاد بگیریم.
تحقیقات بازاریابی دنیای بزرگی دارد و یادگیری کامل آن در یک وبینار میسر نیست اما در این وبینار در یکی از بخشهای مهم تحقیقات بازاریابی که از نوع کمّی آن است، عمیق خواهیم شد. از اینجا رایگان ثبتنام کنید
معرفی مدرس:
پیمان سیدی، فوق لیسانس بازاریابی گردشگری و در حال حاضر مدیر مارکتینگ دیجی استایل است. وی در رزومه کاری خود تجربیات ارزندهای در سازمانهای زیر داشته است:
مسئول سابق کمپین و مارکتینگ اتومیشن الوپیک
مسئول سابق مارکتینگ اتومیشن هایپراستار و مایلی
مارکتینگ آنالیست سابق British American Tobacco
سرفصلها
– مروری بر تحقیقات بازاریابی کیفی و کمّی
– روشهای نمونه گیری و جمع آوری داده
– روش ساخت ابزار تحقیق
– سنجش روایی و پایایی ابزار
– پیش پردازش دادهها
– تجزیه و تحلیل دادهها با مثالهای عملی
با ثبتنام در وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت