وبینار کاهش هزینههای بازاریابی با افزایش رضایتمندی و وفادارسازی
چه ماشینی بخرم؟ کدام برند انتخاب بهتری است؟ از دوستانم که قبلا تجربه خرید ماشین داشتم بپرسم؟ از خانواده بپرسم؟ خودم سرچ کنم؟ اینها همه سوالاتی هستند که برای مشتری به خصوص در صنایعی که product parity (یکسان شدن کالا توسط برندهای مختلف) رخ میدهد، مطرح میشود. از اینجا رایگان ثبت نام کنید.
اگر ما در نقش مدیر بازاریابی یکی از این شرکت های خودروسازی بودیم، چطور عمل می کردیم؟ وارد جنگ رقابتی قیمت میشدیم یا جنگ فیچر؟
در این وبینار قصد داریم به بررسی این مساله بپردازیم که نقش رضایتمندی مشتری بر افزایش فروش و کاهش هزینههای بازاریابی چگونه است؟
در واقع میخواهیم ارتباط بین برندینگ با شاخصهای رضایتمندی مشتریان را بررسی کنیم. . این بخش به نظر مدرس حلقه مفقود شده دنیای مارکتینگ است و در این وبینار قصد دارد تجربیاتش را با مخاطبان دیام برد به اشتراک بگذارد.
سرفصلها
- برندینگ چیست؟
- اجزای برندینگ
- MOT
- NPS چیست؟
- فرایند تصمیمگیری خرید
- CAC, CLV, Retention
- Loyal marketing
- نحوه کسب رضایت مشتری
با ثبتنام در این وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار میگیرد.
حامیان
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت