وبینار رایگان هوش رقابتی، تحلیل رقبا و ایجاد مزیت رقابتی
فهرست مطلب
هوش رقابتی یا رقابت پذیری، ابزاری است که با استفاده از جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات رقبا و بازار کسبوکار مورد نظر شما، کمک بسیاری در تعیین بهینهتر اهداف و اخذ تصمیمات استراتژیک میکند.
با استفاده از این ابزار، شما موقعیت و سهم بازار خود را در برابر رقبا ارزیابی کرده و تصمیمات استراتژیکی در جهت حفظ و افزایش این سهم بازار اتخاذ میکنید.
سعی می کنیم در این رویداد علاوه بر آشنایی با این ابزار، کلیات پیادهسازی آن در یک کسبوکار را بررسی کنیم.
از اینجا ثبتنام کنید
مدرس
مهدی موسیخانی، فارغ التحصیل رشته اقتصاد دانشگاه تهران و در حال حاضر سرپرست marketing development شرکت دیجیکالا است که در سال گذشته سرپرستی پروژه competitive intelligene در دیجیکالا به عهده داشت. وی در سالهای گذشته سابقه فعالیت در کسبوکارهای ترب و اسنپ دکتر را نیز داشته است.
سرفصلها
- تعریف مفهوم هوش رقابتی و انواع رقبا
- آشنایی با مفاهیم اندازه بازار و سهم بازار و بازار قابل دسترس
- چگونگی مراحل جمعآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات رقبا و بازار
- استفاده از هوش رقابتی در تعیین اهداف و تصمیمات استراتژیک
- مثالهایی از کاربرد هوش رقابتی در کسب و کارها
با ثبتنام در این وبینار ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.
حامیان
آژانس دیجیتال دارت
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت