وبینار KPIهای مارکتینگ چگونه محاسبه میشوند؟
فهرست مطلب
در این وبینار مهدی دادخواه مدیر پرفورمنس مارکتینگ تپسی از تجربیات خود در مورد KPI (شاخص عملکرد) و چگونگی ست کردن KPIها صحبت خواهد کرد. KPIها و نحوه محاسبه آنها بحث بسیار مهمی در روند تصمیمگیری و اتخاذ استراتژی تیم مارکتینگ میتواند باشد.
مهدی دادخواه
مهدی دادخواه به عنوان عضو تیم تحلیل داده به تپسی پیوست و بعد از آن به مدت 1 سال در تیم هک رشد تپسی فعالیت داشته و از سال 98 نیز به عنوان مدیر تیم تحلیل عملکرد مسافران در تپسی مشغول به کار است
درباره وبینار
امروزه نتیجه داده محور نقش مهمی در تصمیم گیریهای کلیدی سازمان ها ایفا میکند و خطای کمتری نسبت به روشهای سنتی دارد. بنابراین، توانایی تشخیص و انتخاب فاکتور درست برای سنجش عملکرد از اهمیت بالایی برخوردار است.
کلیه فعالیت های هر سازمان باید بر اساس فاکتورهای سنجش عملکرد ارزیابی شوند و این سنجش در تیم بازاریابی، به دلیل سهم زیاد بودجه و تاثیرگذاری بالا در میزان درآمد، بیش از سایر تیمها حائز اهمیت است.
در این رویداد، مهدی دادخواه، مدیر تیم بازاریابی عملکرد تپسی، درباره فاکتورهای سنجش عملکرد در تیم مارکتینگ صحبت میکند و برای اینکه از میان گزینههای انبوه پیش رو، به فاکتورهای بهینه و صحیح برسیم، راهکارهای کلیدی ارائه میدهد.
سرفصلهای وبینار
معیار سنجش عملکرد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
معیار های سنجش عملکرد در مارکتینگ
چگونه از بین فاکتور های موجود چند گزینه را انتخاب کنیم؟
من متاسفانه دیر متوجه این وبینار شدم. چون برگزار شده نمیتونم ویدئو را دریافت کنم. راهی هست که بتونم ویدئو را به روش دیگری دریافت کنم ؟