رویدادهای آنلاین
وبینار رایگان چگونه برند کارفرمایی قوی بسازیم؟
تحریریه دیامبرد
11 اسفند 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
هر شرکت و مجموعهای که با جذب نیروی متخصص سر و کار دارد، باید برند کارفرمایی جذابی داشته باشد تا این افراد تمایل به همکاری با آن شرکت را داشته باشند و به اصطلاح کارکردن در آن شرکت برای کارجویان جذاب باشد.
برند کارفرمایی به نوعی ترجمهی برند سازمان به زبان منابع انسانی است. برندسازی کارفرمایی، یک پروسه است و باید این کار در سازمان شما جریان داشته باشد و حداقل یک نفر مسئول آن باشد و همیشه حواسش به این بخش باشد.
شما در پروسه برندسازی کارفرمایی مدام باید روند فعالیت خود را بررسی کرده و پروسهها و اقدامات برندسازی کارفرماییتان را بازنگری نمایید.
برای ثبتنام رایگان در این وبینار اینجا کنید.
سرفصلها
- برند کارفرمایی چه هست و چه نیست؟
- برندسازی کارفرمایی در ایران و چگونه این پوزیشن را به عنوان یک شغل برای مسیر شغلیمان انتخاب کنیم؟
- چرا روی برندکارفرمایی کار کنیم؟
- برند کارفرمایی چه ارتباطی با برند شرکت دارد؟
- مسیر برندسازی کارفرمایی
- ارزش پیشنهادی کارفرما و مثال های آن
\
با ثبتنام در وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
مطالب پیشنهادی
جگوار از لوگو و هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
یاسمن منفرد
ماراتن ۲۹ روزه بلوبانک آغاز شد
تحریریه دیامبرد
یکی از وبینارهای خوب دی ام برد بود. کوتاه بود و مفید و منو با فضای برند کارفرمایی آشنا کرد