پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان چگونه برند کارفرمایی قوی بسازیم؟

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
11 اسفند 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان چگونه برند کارفرمایی قوی بسازیم؟

هر شرکت و مجموعه‌ای که با جذب نیروی متخصص سر و کار دارد، باید برند کارفرمایی جذابی داشته باشد تا این افراد تمایل به همکاری با آن شرکت را داشته باشند و به اصطلاح کارکردن در آن شرکت برای کارجویان جذاب باشد.
برند کارفرمایی به نوعی ترجمه‌ی برند سازمان به زبان منابع انسانی است. برندسازی کارفرمایی، یک پروسه است و باید این کار در سازمان شما جریان داشته باشد و حداقل یک نفر مسئول آن باشد و همیشه حواسش به این بخش باشد.
شما در پروسه برندسازی کارفرمایی مدام باید روند فعالیت خود را بررسی کرده و پروسه‌ها و اقدامات برندسازی کارفرمایی‌تان را بازنگری نمایید.

برای ثبت‌نام رایگان در این وبینار اینجا کنید.

سرفصل‌ها

  • برند کارفرمایی چه هست و چه نیست؟
  • برندسازی کارفرمایی در ایران و چگونه این پوزیشن را به عنوان یک شغل برای مسیر شغلی‌مان انتخاب کنیم؟
  •  چرا روی برندکارفرمایی کار کنیم؟
  • برند کارفرمایی چه ارتباطی با برند شرکت دارد؟
  •  مسیر برندسازی کارفرمایی
  •  ارزش پیشنهادی کارفرما و مثال های آن

\

با ثبت‌نام در وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.

سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وب‌متریک

سرویس ایمیل مارکتینگ  پاکت

وبینار رایگان چگونه برند کارفرمایی قوی بسازیم؟ 1

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

محسن آمالی وند
محسن آمالی وند

یکی از وبینارهای خوب دی ام برد بود. کوتاه بود و مفید و منو با فضای برند کارفرمایی آشنا کرد

هارمونی