تاثیر اقتصاد رفتاری بر طراحی کمپینهای تبلیغاتی
فهرست مطلب
حامد زمانی مدیر واحد ارتباط با مشتریان یکتانت یک مبحث جدید و به روزی به نام اقتصاد رفتاری در این وبینار مورد بررسی قرار میدهد.
معرفی وبینار
یک مبحث جدید و به روزی به نام اقتصاد رفتاری در این وبینار مورد بررسی قرار میگیرد. دیجیتال مارکترها به کمک آن میتوانند در طراحی کمپینهای تبلیغاتی بهبودهای قابل توجهی به دست آورند.
حامد زمانی،دانش آموخته مهندسی نفت در مقطع کارشناسی از دانشگاه صنعتی شریف و فارغ التحصیل MBA از دانشگاه تهران
مدیر تیم ارتباط با مشتریان یکتانت در ۲ سال اخیر
تجربه اجرا و تحلیل بیش از هزار کمپین در فضای دیجیتال در حوزههای مختلف
مدرس دورههای تبلیغات کلیکی و تبلیغات هدفمند در موسساتی از قبیل انجمن علمی بازاریابی ایران، آکادمی نووا، موسسه آموزش عالی اندیشه معین و…
سرفصلها
موضوعات مورد بررسی در وبینار شامل:
۱- استراتژی شروع تبلیغات
۲- انواع روشهای دستهبندی مشتریان
۳- تبلیغات هدفمند
۴- نقش اقتصاد رفتاری در تبلیغات هدفمند
دانلود ویدیو
مخاطبین
مخاطبین این وبینار دیجیتال مارکترها و علاقمندان به دیجیتال مارکتینگ است.
حامیان وبینار