پادکست
برنامه نوروزی دیام برد: ۲۰ اتفاق مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سالی که گذشت، با شایان نوبرانی
مرجان عبدی
11 فروردین 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در این قسمت نوروزی از اپیزودهای دیام برد به گفتگو با شایان نوبرانی، موسس آژانس آبانگان پرداختهایم و با او پیرامون اتفاقات مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سال ۱۴۰۲ صحبت کردیم و سالی که گذشت را از منظر بازاریابی و تبلیغات مرور کردیم.
برای تماشای نسخه ویدیویی این گفتگو جذاب میتوانید به کانال آپارات و یوتیوب دیام برد سر بزنید یا فایل صوتی آن را در کستباکس یا شنوتو گوش کنید.
برخی از بخشهایی که در این اپیزود میشنوید:
- اجباری شدن درج لوگوی روی بیلبوردها
- دیجیتال ریپلیسمنت تبلیغات فوتبال برای اولین بار
- اجباری شدن لغو ۱۱ در پیامکهای تبلیغاتی
- ظرفیتهای تبلیغات در اپلیکیشنهای ایرانی مانند دیوار، اسنپ، نشان و آپ
- استفاده از CGI و ترند شدن آن
- پروداکت پلیسمنتها در VOD ها
- ترند شدن تبلیغات محیطی ماکت و متحرک
- ریبرندهای متعدد
- هوش مصنوعی در مارکتینگ
- تشکیل کنسرسیوم تبلیغات محیطی
- مزایده تابلوهای بهار ۱۴۰۳ و افزایش تعرفهها
حامی این قسمت
پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت
مطالب پیشنهادی
جگوار از لوگوی جدید خود رونمایی کرد
یاسمن منفرد
ماراتن ۲۹ روزه بلوبانک آغاز شد
تحریریه دیامبرد
گفتگوی خوب و قابل توجهی بود. ممنون.
سپاس از توجه شما