پادکست دوازدهم، گفتگو ویدیویی با محمودرضا چمنی، مدیر بازاریابی گروه برندهای درسا
در سومین قسمت از فصل جديد پادکستهای دیام برد میزبان محمودرضا چمنی هستیم که مدیر بازاریابی گروه برندهای درسا است و پیرامون موضوعات مختلف و چالشهای این برند با او به گفتگو نشستهایم.
محمودرضا چمنی درباره گروه برندهای درسا میگوید این برند ۴ لاین اصلی دارد که شامل لاین خانه (Home)، جواهرات، درسا کافه و فشن و مد میشود.
او دانش آموخته رشته MBA در دانشگاه McGill است، سپس بوسیله همکاری با شرکت کاله و پس از آن مجموعه تپسی وارد حوزه مارکتینگ شده است و چندین سال در فرانسه و کانادا در شرکتهای بزرگی چون ShARE و AXA نیز فعالیت کرده است.
این قسمت از پاکستهای دیام برد را می توانید در کست باکس، شنوتو، آپارات و یوتیوب دیام برد ببینید و بشنوید.
برخی از موضوعات جذابی که در گفتگو با با محمودرضا چمنی میشنوید:
- اهمیت دیزاین
- شکست بیزنسها
- اهمیت سواد مالی برای مارکترها
- استراتژیهای مارکتینگ درسا
- جایگاه تکنولوژی در بیزنس
- رابطه فشن و مارکتینگ در دنیا و در ایران
حامی این قسمت از پادکست
پلتفرم پرسشنامه آنلاین پرسلاین