پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

پادکست ۱۱ام دی‌ام برد؛ با آنا علی‌خانی مدیرمارکتینگ کاسیو درباره فعالیت‌های مارکتینگی این برند و مسیر شغلی وی

مرجان عبدی مرجان عبدی
11 آذر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پادکست ۱۱ام دی‌ام برد؛ با آنا علی‌خانی مدیرمارکتینگ کاسیو درباره فعالیت‌های مارکتینگی این برند و مسیر شغلی وی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این قسمت از پادکست دی‌ام برد میزبان آنا علیخانی هستیم که در حال حاضر مارکتینگ دایرکتور هلدینگ پارس آناهید است. پارس آناهید یک هلدینگ تجاری است که نماینده انحصاری تعدادی از برندها در ایران است که شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین‌ این برندها برند کاسیو است.

آنا علیخانی در این اپیزود از شروع فعالیت خود از سال ۸۸ می‌گوید که با بازرگانی خارجی شروع کرده است اما به دلایل علاقه به حوزه مارکتینگ به فعالیت در آن حوزه خاتمه داده و وارد فضای مارکتینگ و استارتاپی شده است.  ۲ سال از فعالیت من با این مجموعه می‌گذرد. این قسمت از پادکست دی‌ام برد را در کست باکس، آپارات و یوتیوب دی‌ام برد بشنوید و ببینید.

او پیرامون شروع فعالیت خود می‌گوید: شروع فعالیت ایکامرسی و دیجیتال من با مشغول شدن در مجموعه مارکت‌پلیس موزاندو بود که می‌توانم بگویم جذاب‌ترین بخش فعالیت‌های من بوده است، پس از آن در آژانس کلیک یاب، کارپینو، اسنپ باکس و هلدینگ پارس آناهید که همان هلدینگ مادر برند کاسیو است فعالیت خود را ادامه دادم.

همچنین در این اپیزود می‌شنویم:

  • چگونگی کار برند کاسیو در فضای تحریم‌های ایران
  • چالش‌های راه‌اندازی و توسعه کارپینو و غلبه بر فضای سنتی تاکسی‌رانی
  • جذابیت‌های کار در مجموعه اسنپ و ویژگی‌های آن
  • سهم تبلیغات و‌فعالیت آفلاین و دیجیتال برند کاسیو
  • بررسی تمرکز فعالیت‌های مارکتینگی برند کاسیو پیرامون استفاده از محصولات اورجینال
  • اشتباهات و نقاط عطف مسیر شغلی وی

مدیر مارکتینگ کاسیو درباره فعالیت خود در مجموعه کارپینو می‌گوید: می‌توان گفت در کارپینو بزرگترین مشکل هم راستا کردن فضای تاکسی‌ها با فضای دیجیتال و از طرفی متقاعدسازی آنها برای نصب اپلیکیشن‌ بود. مجموعه کارپینو در آن سال‌ها در این زمینه چالش‌های زیادی داشت و شاید بتوان گفت بخش عمده‌ای از هموار کردن مسیر همکاری تاکسی با استارتاپ‌ها که اکنون شاهد آن هستیم، تاثیر فعالیت‌های کارپینو در این زمینه بوده است که اکنون مجموعه‌هایی مثل اسنپ و تپسی به راحتی با این حوزه مشغول فعالیت و همکاری هستند.

او درمورد کار کردن در مجموعه اسنپ و چالش‌هایی که داشته است می گوید شاید تفاوت اسنپ با سایر مجموعه‌ها را بسیار ریسک‌پذیر بودن و استقبال از ایده‌های جدید در این شرکت بتوان عنوان کرد.

او همجنین درباره حفظ سهم بازار می‌گوید: بدلیل اینکه بخش زیادی از این مارکت، آفلاین است از اقدامات روتینی که در این حوزه انجام می‌شود برگزاری ماهانه‌ی ایونت‌های فروش است که با همکاری نمایندگی‌ها انجام می‌شود. کاسیو حدود ۳۶۰ نمایندگی در ایران دارد. اما از طرفی مبحثی که سعی داریم فعالیت‌های مارکتینگی را به سمت آن سوق دهیم تفکیک محصولات فیک و اورجینال و همینطور تشویق استفاده و خرید کاربران به محصولات اورجینال کاسیو است که قصد داریم کمپینی با این هدف اجرا کنیم.

آنا علیخانی در این قسمت مطرح می‌کند که تقریبا ۷۰درصد فروش این برند از فروشگاه‌هاست و عمده تمرکزشان در همکاری و هماهنگی با نمایندگی‌های این برند در سطح کشور است.

حامی این قسمت از پادکست‌های دی‌ام‌برد

پلتفرم تبلیغات هوشمند دارت ادز

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک