سنجاب
تبلیغات گزارش‌ها مصاحبه‌ها

به زودی سه سازه تبلیغاتی سه بعدی در سه گوشه تهران به بهره‌برداری می‌رسد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
17 دی 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به زودی سه سازه تبلیغاتی سه بعدی در سه گوشه تهران به بهره‌برداری می‌رسد

قائم مقام فراتصویر هنر که مجری اولین بیلبورد تبلیغاتی سه بعدی تهران است، به دی ام برد می‌گوید که به زودی چند سازه سه بعدی جدید در شرق، غرب و جنوب تهران به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش دی‌ام برد،‌ دو ماه پیش سازمان زیباسازی تهران اعلام کرد که به‌زودی تبلیغات دیجیتال دو و سه‌بعدی در شهر تهران اجرایی خواهد شد و ۴۰ عدد از این سازه‌های دیجیتال سه بعدی هستند. این سازمان اشاره کرده بود که اولین سازه سه‌بعدی نیز تا اواخر آبان‌ماه در تجریش رونمایی می‌شود. وعده‌ای که با اندکی تاخیر و در ابتدای دی ماه به سرانجام رسید و اولین بیلبورد سه بعدی تهران توسط شرکت تبلیغاتی فرا تصویر هنر برای اولین بار در میدان تجریش اجرا شد.

DOOH مخفف عبارت Digital Out-Of-Home است که به تبلیغات دیجیتال در محیط‌های بیرونی (خارج از خانه) اشاره دارد. به عبارت دیگر، DOOH نوعی تبلیغات است که در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها، و دیگر فضاهای عمومی از طریق صفحات نمایش دیجیتال (مانند نمایشگرهای LED یا LCD) به نمایش درمی‌آید و این نخستین باری است که یک سازه تبلیغاتی سه بعدی در شهر تهران به اجرا در میاید. البته بجز شرکت فراتصویر هنر، در این بازه شرکت‌های دیگری نیز نسبت به نصب و اجرای سازه‌های تبلیغاتی دو بعدی و سه بعدی در تهران اقدام کرده‌اند.

به زودی سه سازه تبلیغاتی سه بعدی در سه گوشه تهران به بهره‌برداری می‌رسد 1

تحولی جدی در تبلیغات محیطی تهران

آریو عظیمی، قائم مقام مجموعه فراتصویر مهام در گفت‌وگو با دی‌ام برد براین باور است که ورود این رسانه جدید تحول بزرگی در تبلیغات محیطی ایجاد خواهد کرد و چهره شهر را تغییر خواهد داد و جاذبه شهری ایجاد می‌کند.

به زودی سه سازه تبلیغاتی سه بعدی در سه گوشه تهران به بهره‌برداری می‌رسد 2

آریو عظیمی

او در این رابطه گفت: «حدود دوسال قبل تیم فنی و محتوای ما برای این کار شکل گرفت و بعد از دریافت مجوز از سازمان زیباسازی، این نمایشگر سه بعدی را از چین خریداری و وارد ایران کردیم. در نهایت ماه پیش اولین اکران تبلیغات با استفاده از این نمایشگر سه بعدی در میدان تجریش که یکی از نقاط مهم تبلیغاتی تهران است،  انجام شد.»

عظیمی در رابطه با تعرفه و قیمت‌گذاری برای این سازه محیطی توضیح می‌دهد: «با توجه به اینکه در طول روز و به دلیل نور آفتاب، نمی‌توان محتوای سه بعدی را با کیفیت پخش کرد، این نمایشگر از صبح تا پیش از غروب آفتاب، محتوا را به صورت دوبعدی و از ۵ عصر تا ۱۲ شب به صورت سه بعدی پخش می‌کند.»

به گفته عظیمی، تعرفه پخش دوبعدی تبلیغات در این نمایشگرها در بازه روز، برای یک ماه حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون و به صورت سه بعدی پس از غروب آفتاب برای یک ماه حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

به زودی سه سازه تبلیغاتی سه بعدی در سه گوشه تهران به بهره‌برداری می‌رسد 3

به زودی سازه‌های سه بعدی در سه گوشه تهران بهره‌برداری خواهند شد

قائم مقام مجموعه فراتصویر مهام در رابطه با تخمین میزان بازدید این سازه توضیح می‌دهد: «براساس آمار راهنمایی و رانندگی روزانه حدود ۲۰۰ هزار تردد عابر، خودروسواری و موتورسوار در میدان تجریش انجام می‌شود. البته نمی‌توان گفت که تمامی این افراد بیلبورد را مشاهده خواهند کرد اما به هرحال میدان تجریش یکی از پرترددترین میدان‌های تهران است؛ همچنین نباید این نکته را فراموش کرد که تفاوت این نمایشگر با بیلبوردهای عادی این است که توجه بیشتری به خود جلب می‌کند.»

او در ادامه در رابطه با برنامه این مجموعه برای توسعه تعداد این نمایشگرها گفت: «استارت چند لوکیشن در شرق، غرب و جنوب تهران خورده است و احتمالا تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.»

 

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو