
دو روز ابتدایی جنگ به خاطر حجم بالای مرجوعیها فروش منفی را تجربه کردیم


مجید مظاهری، قائممقام مدیرعامل بانی مد، در حاشیه رویداد بازارمحوری دیام برد از چالشهای این برند در جنگ ۱۲ روزه و همراهی با مردم در این دوران گفت. او همچنین عنوان کرد که فروش این فروشگاه حدوداً ۹۰ درصد به قبل از جنگ برگشته و قصد دارد کمپینهای جدید را اجرا کند.
قائممقام مدیرعامل بانی مد از تأثیر جنگ ۱۲ روزه بر میزان فروش برند بانی مد گفت: «مانند دیگر کسبوکارها که افت چشمگیری داشتند و ما نیز تا ۹۰ درصد افت فروش را تجربه کردیم؛ این در شرایطی بود که ما حتی ۲ روز فروش منفی داشتیم؛ یعنی همان چیزی را که فروخته بودیم هم مرجوع شد. از سوی دیگر، وقتی دادههای سبدهای خرید رها شده را چک کردیم، متوجه شدیم در اولین اصابت موشک بسیاری از کاربران سبک خرید خود را رها کرده بودند. عدهای پرداخت هم انجام داده بودند که دو روز ابتدایی جنگ این خریدها را مرجوع کردیم.»
اسپانسر این مصاحبه بیمه داتکام است.
مظاهری در ادامه افزود: «در اواسط خرداد در میانه اجرای یک کمپین بودیم و در بازهای که جنگ آغاز شد، کمپین محیطی ما در حال اکران بود. اما بعد از شروع جنگ، همه چیز متفاوت شد و ما تصمیمهای سختتری گرفتیم. ما سعی کردیم ظرفیتمان را تقویت کنیم. چون تعداد زیادی از افراد از تهران به شهرستانها را رفته بودند، ظرفیت شهرستان را افزایش دادیم و تحویل رایگان را ارائه دادیم؛ به طور مثال باتوجهبه اینکه افراد از تهران به شهرستان رفته بودند، سعی کردیم ظرفیت شهرستان را افزایش داده و ارسال رایگان داشته باشیم. از سوی دیگر پیامکهای اطلاعرسانی با این محتوا به کاربران ارسال کردیم که ما میتوانیم بستههایی که قرار بوده در این بازه برسند را یک ماه نگه داریم یا به آدرس ترجیحی مشتریان بفرستیم.»
قائم مقام بانیمد در پاسخ به این پرسش که فروش این مجموعه تا چه اندازه به حالت پیش از جنگ بازگشته است، گفت: «ما هنوز به طور کامل به حالت فروش قبل برنگشتیم اما به آن نزدیک هستیم و میتوان گفت که فروش ما تا ۹۰ درصد برگشته است.»
این ویدئو را میتوانید بهصورت کامل در آپارات و یوتیوب تماشا کنید.
اسپانسر این گفتوگو: بیمه دات کام
مطالب پیشنهادی

CGI در بازاریابی، تبی که فروکش کرد

پنجمین نشست تخصصی روایا برگزار شد
