رویداد موضوعی سوم دیام برد «مارکتینگ اتومیشن» برگزار میشود
فهرست مطلب
مارکتینگ اتومیشن ابزاری است که امروزه بسیاری از برندها یا از آن استفاده میکنند و یا مشتاقانه به دنبال استفاده از آن هستند. تاثیرات این ابزار بر رشد کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست،
«مارکتینگ اتومیشن یا اتوماسیون بازاریابی» (Marketing Automation) به فرایند استفاده از تکنولوژی یا استفاده از ابزارهای آنلاین برای انجام خودکار بعضی از فعالیتهای مرتبط با بازاریابی است. با استفاده از بازاریابی خودکار، کسبوکار میتواند درآمد بیشتری کسب بکند. با مارکتینگ اتومیشن رفتار کاربران در محیط برنامه در نظر گرفته میشود و براساس آن استراتژیهای مختلف بازاریابی پیادهسازی میشود. شخصی سازی در پیام ممکن میشود و ارتباط با مشتریان شکل دیگری میگیرد.
سومین رویداد موضوعی دیام برد به مارکتینگ اتومیشن اختصاص دارد و از پیادهسازی تا بهینهسازی مارکتینگ اتومیشن در آن بحث و بررسی میشود. این رویداد به صورت حضوری در جمعه ۲۳ تیرماه از ساعت نه تا ۱۸ برگزار میشود. این رویداد به اسپانسری آژانس دارت برگزار میشود. (لینک ثبتنام رویداد)
سوالات متعددی در مورد مارکتینگ اتومیشن مطرح است که در سومین رویداد موضوعی به آنها میپردازیم.
سرفصلهای کلی رویداد
- مارکتینگ اتومیشن چیست؟
- مارکتینگ اتومیشن به لحاظ فنی چگونه عمل میکند؟
- کلیدهای استفاده تخصصی از مارکتینگ اتومیشن در کسب و کارها
- نمونههای اجرایی از کمپینهای Retention در مارکتینگ اتومیشن
- ارتباط و تفاوت مارکتینگ اتومیشن با CRM
- ارتباط مارکتینگ اتومیشن با Power BI و سیستمهای تحلیل داده دیگر
- ابزارهای مکمل مارکتینگ اتومیشن برای کسب و کارها
برای دیدن کامل سرفصلهای رویداد میتوانید به صفحه اختصاصی رویداد مراجعه کنید. این رویداد با اسپانسری آژانس دیجیتال دارت برگزار میشود. دارت در مورد ابزارهای اتومیشن مخصوصا webengage خدمات متنوعی دارد و در حوزه مارکتینگ اتومیشن سابقه دارد.
مدرسان رویداد
مدرسان سومین رویداد موضوعی دیام برد با مارکتینگ اتومیشن ارتباط مستقیمی دارند و تلاش کردن مارکتینگ اتومیشن را در سازمان و برند بزرگی پیادهسازی کنند.
- میلاد مهاجر مدیر مهندسی اسنپ فود
- حامد رضایی مدیر مارکتینگ اتومیشن دارت
- امین فیض پور مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی کالا
- مسعود آموزگار مدیر مارکتینگ آپ
- امین خدمتلو سرپرست دیجیتال مارکتینگ جاباما
برای دیدن موضوعات مورد صحبت هر مدرس میتوانید به صفحه اختصاصی رویداد بروید.
ارائهکنندگان این رویداد افرادی هستند که در برندهای بزرگ و مطرح به صورت مستقیم در استفاده از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن و توسعه استراتژیهای مارکتینگ بر پایه آن مسئولیت داشتهاند و سعی دارند تجربه و دانش خود را با شما به اشتراک بگذارند. بخشی از زمان ارائهها به صورت پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است تا نیازهای مخاطبان دقیقتر پاسخ داده شود. این رویداد در یک روز برگزار میشود که از لحاظ حجم محتوای ارائهشده تخصصی در مورد مارکتینگ اتومیشن سعی میکنیم کمنظیر باشد. فایل ارائههای ارائهکنندگان به تمامی شرکتکنندگان داده میشود.