پنجمین رویداد موضوعی دیام برد با موضوع رشد و بهینهسازی در اپلیکیشن مارکتینگ برگزار میشود
فهرست مطلب
پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ دیام برد با موضوع «رشد و بهینهسازی در اپلیکیشن مارکتینگ» در سوم آذرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. ارائهدهندگان این رویداد از برندهای دیجیپی، کافهبازار، آژانس تبلیغاتی مگنت، بلوبانک و استدیو پاییزان (استدیوی ساخت بازی) به بررسی چالشها و راهکارهای رشد در اپلیکیشن مارکتینگ خواهند پرداخت.
در این رویداد، موضوعاتی همچون استراتژی مارکتینگ برای اپلیکیشن، نحوه جذب و نگهداشت کاربران اپلیکیشن، طراحی کمپینهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن و … ارائه خواهد شد. همچنین امکان پرسش و پاسخ در بخشی از ارائهها فراهم شده تا مخاطبین بتوانند سوالات و چالشهای خود را مطرح کنند.
در رویداد موضوعی «رشد و بهینهسازی در اپلیکیشن مارکتینگ» با کدتخفیف dmboardia ثبتنام کنید.
چرا اپلیکیشن مارکتینگ اهمیت دارد؟
در سالهای اخیر تعداد کاربران موبایل نسبت به دسکتاپ رشد قابل توجهی داشته و اپلیکیشنها هم نقش مهمی در این مسئله ایفا میکنند. همچنین امکانات پیشرفتهای که اپلیکیشنها در اختیار کاربران قرار میدهند، از جمله اطلاعات شخصی، مکان زندگی، سلایق، نیازها و رفتارهای آنها، به شرکتها کمک میکند تا بهترین استراتژیهای بازاریابی را برای افراد به طور خاص طراحی و اجرا کنند. به طور کلی، ترند شدن موضوع اپلیکیشن مارکتینگ نشان از تغییر رویکردها و تمایلات مشتریان به سمت استفاده از اپلیکیشنهای موبایل در فرآیند استفاده از خدمات و خرید کالاهای مختلف دارد.
فرصتی برای شبکهسازی
اهمیت شبکهسازی و ارتباط با افراد فعال در حوزه بازاریابی، غیر قابل انکار است. شبکهسازی به افراد فرصت رشد و یادگیری و انتقال تجربه میدهد و دیام برد با برگزاری رویدادهای مختلف سعی دارد این فضا را برای علاقهمندان و متخصصین مارکتینگ فراهم کند.
شما با تهیه بلیت حضوری رویداد میتوانید علاوه بر استفاده از محتوای ارائهشده توسط مدرسین و دریافت ویدیوی رویداد، با افراد فعال در این حوزه ارتباط سازنده ایجاد کنید.
ارائهدهندگان
امیر نوریان؛ مدیر مارکتینگ دیجیپی
بهینهسازی اپلیکیشن (با نگاه نیازمندی یوزر):
- تجربیات من
- ایده اپلیکیشن
- اپ اینگیجمنت (گیمیفیکیشن و یوایکس)
- بررسی کیسهای بهینهسازی اپلیکیشن
هدی تعصبی؛ تیملیدر نگهداشت مشتری کافهبازار
رشد و بهینهسازی اپ مارکتینگ در فضای تبلیغات اپاستور بازار، دغدغهها و راهحلها:
- تاثیر تبلیغات اورنسی بر رشد اپ در فضای اپاستور
- رشد کانورژن ریت تبلیغات در فضای اپاستور
- بهبود عملکرد در فضای رقابتی
- تاثیر هوش مصنوعی در بهینهسازی کمپینهای پرفورمنسی
زهره گلستانی؛ کارشناس ارشد پرفورمنس مارکتینگ بلوبانک
اتومیشن و اتریبیوشن در اپلیکیشن مارکتینگ:
- بررسی روند جذب کاربر در بیزینسهای فینتک
- اهمیت موضوع اتومیشن در جذب و نگهداشت کاربر
- ریتارگتینگ به وسیله مارکتینگ اتومیشن
- بررسی مثالها و تجربیات
مهدی دادخواه؛ مدیر ارشد رشد تپسی
روشهای حل مسئله برای اپلیکیشن مارکترها:
- تعریف مسئله
- درخت تصمیمگیری و شکستن مسئله
- حل مسئله به روش هایپوتز
علیرضا داننده؛ مدیر توسعه بازار مگنت
تبلیغات و کمپینهای بازاریابی اپلیکیشن:
- بررسی و مرور الزامات بنیادین و اصولی دانش مارکتینگ
- استفاده از اصول مارکتینگ در اپلیکیشن مارکتینگ
- طراحی کمپینهای بازاریابی اپلیکیشن
محمد حیدری؛ مدیر مارکتینگ استدیو بازیسازی پاییزان
تدوین استراتژی مارکتینگ در اپلیکیشنها با مدل AARRR:
- توضیح چارچوب AARRR
- روشهای پیادهسازی و تجربیات کمپینهای موفق و غیرموفق پیرامون شاخههای این چارچوب (Awareness، Acquisition، Retention، Revenue، Referral)
با کدتخفیف dmboardia در رویداد موضوعی «رشد و بهینهسازی در اپلیکیشن مارکتینگ» ثبتنام کنید.
حامیان رویداد
مارکتپلیس اندرویدی کافهبازار
آژانس تبلیغاتی مگنت
پلتفرم اتریبیوشن و مارکتینگ اتومیشن متریکس
بسیار جامع بود ممنون ازشما