زمان مطالعه: 3 دقیقه

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ دی‌ام برد با موضوع «رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ» در سوم آذرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. ارائه‌دهندگان این رویداد از برندهای دیجی‌پی، کافه‌بازار، آژانس تبلیغاتی مگنت، بلوبانک و استدیو پاییزان (استدیوی ساخت بازی) به بررسی چالش‌ها و راهکارهای رشد در اپلیکیشن مارکتینگ خواهند پرداخت.

در این رویداد، موضوعاتی همچون استراتژی مارکتینگ برای اپلیکیشن، نحوه جذب و نگهداشت کاربران اپلیکیشن، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی برای اپلیکیشن و … ارائه خواهد شد. همچنین امکان پرسش و پاسخ در بخشی از ارائه‌ها فراهم شده تا مخاطبین بتوانند سوالات و چالش‌های خود را مطرح کنند.

در رویداد موضوعی «رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ» با کدتخفیف dmboardia ثبت‌نام کنید.

چرا اپلیکیشن مارکتینگ اهمیت دارد؟

در سال‌های اخیر تعداد کاربران موبایل نسبت به دسکتاپ رشد قابل توجهی داشته و اپلیکیشن‌ها هم نقش مهمی در این مسئله ایفا می‌کنند. همچنین امکانات پیشرفته‌ای که اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند، از جمله اطلاعات شخصی، مکان زندگی، سلایق، نیازها و رفتارهای آن‌ها، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌های بازاریابی را برای افراد به طور خاص طراحی و اجرا کنند. به طور کلی، ترند شدن موضوع اپلیکیشن مارکتینگ نشان از تغییر رویکردها و تمایلات مشتریان به سمت استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل در فرآیند استفاده از خدمات و خرید کالاهای مختلف دارد.

فرصتی برای شبکه‌سازی

اهمیت شبکه‌سازی و ارتباط با افراد فعال در حوزه‌ بازاریابی، غیر قابل انکار است. شبکه‌سازی به افراد فرصت رشد و یادگیری و انتقال تجربه می‌دهد و دی‌ام برد با برگزاری رویدادهای مختلف سعی دارد این فضا را برای علاقه‌مندان و متخصصین مارکتینگ فراهم کند.

شما با تهیه بلیت حضوری رویداد می‌توانید علاوه بر استفاده از محتوای ارائه‌شده توسط مدرسین و دریافت ویدیوی رویداد، با افراد فعال در این حوزه ارتباط سازنده ایجاد کنید.

ارائه‌دهندگان

امیر نوریان؛ مدیر مارکتینگ دیجی‌پی

امیر نوریان دیجی پی

بهینه‌سازی اپلیکیشن (با نگاه نیازمندی یوزر):

  • تجربیات من
  • ایده اپلیکیشن
  • اپ اینگیجمنت (گیمیفیکیشن و یوایکس)
  • بررسی کیس‌های بهینه‌سازی اپلیکیشن

هدی تعصبی؛ تیم‌لیدر نگهداشت مشتری کافه‌بازار

هدی تعصبی

رشد و بهینه‌سازی اپ مارکتینگ در فضای تبلیغات اپ‌استور بازار، دغدغه‌ها و راه‌حل‌ها:

  • تاثیر تبلیغات اورنسی بر رشد اپ در فضای اپ‌استور
  • رشد کانورژن ریت تبلیغات در فضای اپ‌استور
  • بهبود عملکرد در فضای رقابتی
  • تاثیر هوش مصنوعی در بهینه‌سازی کمپین‌های پرفورمنسی

زهره گلستانی؛ کارشناس ارشد پرفورمنس مارکتینگ بلوبانک

پنجمین رویداد موضوعی دی‌ام برد با موضوع رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ برگزار می‌شود 1

اتومیشن و اتریبیوشن در اپلیکیشن مارکتینگ:

  • بررسی روند جذب کاربر در بیزینس‌های فین‌تک
  • اهمیت موضوع اتومیشن در جذب و نگهداشت کاربر
  • ریتارگتینگ به وسیله مارکتینگ اتومیشن
  • بررسی مثال‌ها و تجربیات

مهدی دادخواه؛ مدیر ارشد رشد تپسی

پنجمین رویداد موضوعی دی‌ام برد با موضوع رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ برگزار می‌شود 2

روش‌های حل مسئله برای اپلیکیشن مارکترها:

  • تعریف مسئله
  • درخت تصمیم‌گیری و شکستن مسئله
  • حل مسئله به روش هایپوتز

علیرضا داننده؛ مدیر توسعه بازار مگنت

پنجمین رویداد موضوعی دی‌ام برد با موضوع رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ برگزار می‌شود 3

تبلیغات و کمپین‌های بازاریابی اپلیکیشن:

  • بررسی و مرور الزامات بنیادین و اصولی دانش مارکتینگ
  • استفاده از اصول مارکتینگ در اپلیکیشن مارکتینگ
  • طراحی کمپین‌های بازاریابی اپلیکیشن

محمد حیدری؛ مدیر مارکتینگ استدیو بازی‌سازی پاییزان

پنجمین رویداد موضوعی دی‌ام برد با موضوع رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ برگزار می‌شود 4

تدوین استراتژی‌ مارکتینگ در اپلیکیشن‌ها با مدل AARRR:

  • توضیح چارچوب AARRR
  • روش‌های پیاده‌سازی و تجربیات کمپین‌های موفق و غیرموفق پیرامون شاخه‌های این چارچوب (Awareness، Acquisition، Retention، Revenue، Referral)

با کدتخفیف dmboardia در رویداد موضوعی «رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ» ثبت‌نام کنید.

 

حامیان رویداد

پنجمین رویداد موضوعی دی‌ام برد با موضوع رشد و بهینه‌سازی در اپلیکیشن مارکتینگ برگزار می‌شود 5

مارکت‌پلیس اندرویدی کافه‌بازار

آژانس تبلیغاتی مگنت

پلتفرم اتریبیوشن و مارکتینگ اتومیشن متریکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *