زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چقد از استراتژی‌های روابط عمومی مطلعید؟ آیا می‌دانید چقدر می‌تواند با حداقل هزینه به برندسازی یک کسب‌وکار کمک کند؟ کرونا چه تاثیری بر روابط عمومی و تاکتیک‌های آن داشته است؟
مهمان پنجمین قسمت از پادکست‌های دی‌ام برد، سارا احمدی مدیر روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود است.
در این قسمت گفتگوی جذابی را خواهید شنید پیرامون اینکه امروزه روابط عمومی دقیقا چیست، چگونه با شبکه‌های اجتماعی مرتبط می‌گردد، آخرین ‌ترندهای روابط عمومی در دنیا و ایران چیست و چطور بعنوان یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط، از اهرم قدرتمند روابط عمومی بهره ببریم؟ همچنین درباره اینکه چطور برنامه ‌PR تدوین کنیم،چگونه با رسانه‌‌ها ارتباط موثر بگیریم، چه ‌KPIهایی را بسنجیم، و چگونه با انتقال پیام‌های متعدد مثبت به مخاطب، تصویر بهتری از برندمان بسازیم.

حتما در چنل ما در کست‌باکس سابسکرایت کنید و نظرتان پیرامون این اپیزود را برای‌مان کامنت کنید.

حامی پادکست

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

اپیزود پنجم پادکست دی‌ام برد: چیستی روابط عمومی، کاربردها و ترندها! با سارا احمدی 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =