۶۰٪ بودجه را صرف تبلیغات برندسازی و ۴۰٪ را صرف تبلیغات عملکردی کنید
31 خرداد 1403
بیشتر
بهطور کلی، تبلیغات ATL شامل اجرای تبلیغات و فعالیتهای بازاریابی در رسانههای سراسری و کثیرالانتشار هستند. لازم به ذکر است که این نوع تبلیغات، بیشتر برای کسبوکارهایی مناسب هستند که ابعاد بزرگی دارند و اهدافی مانند برندینگ و افزایش آگاهی از برند را دنبال میکنند.
شما میتوانید در این صفحه از دیام برد، آخرین مطالب آموزشی و و اخبار را در رابطه با تبلیغات ATL مشاهده کرده و از آنها بهره ببرید.