پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اختلال زیلینک رفع شد!

سینا فایضی سینا فایضی
13 مرداد 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اختلال زیلینک رفع شد!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شب گذشته تعدادی از کاربران زیلینک‌ خبر از آن دادند که، اینستاگرام لینک‌های زیلینک‌ را بن می‌کند و این مشکل باعث شد تعدادی از کاربران که لینک زیلینک را در بیو خود داشتند به مشکل بخورند. زیلینک یک سرویس پروفایل سایز در بیو اینستاگرام است که با استفاده از آن‌ می‌توانید چندین لینک را در بیوی اینستاگرام خود قرار دهید. درحال حاضر بیش از ۱۵۰.۰۰۰ کسب‌و‌کار و‌ فرد از زیلینک استفاده می‌کنند.

طی مصاحبه‌ای که با مصطفی الهیاری موسس زیلینک‌ داشته‌ایم، این اختلال از دوشنبه شب حدود ۲۰ ساعت ادامه داشت و حدودا ساعت ۲۰ سه شنبه رفع شد. طبق گفته موسس زیلینک‌، طی مکاتباتی که با فیسبوک انجام شد دلیل این اختلال آن بود که اینستاگرام طبق قوانین جدیدش سایت‌هایی که ورودی‌های غیر طبیعی از اینستاگرام دارند و کاربر محور نیستند را به صورت خودکار داخل لیست سیاه خود قرار می‌دهد. زیلینک طی مکاتبات صورت گرفته خود را به‌عنوان یک سایت کاربر محور داخل اینستاگرام ثبت کرد و این مشکل به‌صورت کامل رفع شد. موسس زیلینک خبر از این نیز داد که به‌زودی می‌توانید شاهد نسخه‌ی جدید و با امکانات متفاوت از زیلینک باشید.

بخوانید  یوتیوب: تعداد dislike را از برنامه حذف می‌کنیم!
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سینا فایضی
سینا فایضی
یک بازاریاب نیمه هندی که مسئول مدیریت ارتباطات بازاریابی دی‌ام برد است.
نظرات

سبا علیقلی
سبا علیقلی

لینک سایت ما هم توی بلک لیست اینستاگرام قرار داره و اصلا نمی‌تونیم توی استوری و بایو قرار بدیم. راهی برای رفع این مشکل هست؟

    هادی مرادی
    هادی مرادی

    مکاتبه با ایسنتاگرام از طریق ایمیل