پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب استفاده از ویدیوهای کوتاه Shorts را در کامنت‌ها ممکن می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
3 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب استفاده از ویدیوهای کوتاه Shorts را در کامنت‌ها ممکن می‌کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویدیوهای کوتاهی که در یوتیوب در شمایل استوری اینستاگرام وجود دارند و ما آن‌ها را با نام Shorts می‌شناسیم، در شروع کار خود یک گزینه نامطمئن برای یوتیوب بود، اما حالا به نظر می‌رسد که یوتیوب روی این ویدیوهای کوتاه و علاقه کاربران به آن‌ها حساب زیادی باز کرده است و می‌خواهد بار دیگر از آن‌ها برای افزایش تعامل در برنامه بهره ببرد.

یوتیوب به دنبال این است که استفاده از ویدیوهای Shorts را در بخش کامنت‌ها ممکن کند؛ به شکلی که کاربران بتوانند از ویدیوهای کوتاه درون خود یوتیوب، به عنوان یک پاسخ در بخش کامنت‌ها بهره ببرند. این روش مرسومی برای بالا بردن اینگیجمنت در پلتفرم به واسطه محتوای بصری است، همینطور که تیک‌تاک هم یک امکان مشابه دارد که در آن کاربران با ویدیو، پاسخی به یک محتوا می‌دهند. یوتیوب می‌‌گوید این گزینه در این هفته برای کابران iOS و در ماه‌های آینده برای کاربران اندروید اضافه خواهد شد.

یوتیوب

یوتیوب همچنین کارت‌های جدیدی به پلتفرم اضافه می‌کند که حاوی داده‌هایی دست اول برای سازندگان محتواست و توضیحات و Insightهایی در خصوص نحوه عملکرد آن‌ها می‌دهد. این فرمت جدید داده‌ای همچون راهنمایی برای بهتر کردن فعالیت تولیدکنندگان محتوا عمل می‌کند. در نهایت، یوتیوب در حال اضافه کردن ظرفیت تازه‌ای برای سابسکرایبرهاست تا بتوانند به صورت مستقیم از طریق خود ویدیوهای Shorts به یک سابسکرایبر تبدیل شوند؛ بدان معنا که حالا می‌توان یک چنل را، در همان صفحه ویدیوی Shorts آن، سابسکرایب کرد.

با اینکه فید معمولی و همیشگی یوتیوب کماکان بستر اصلی جذب سرمایه و درآمد یوتیوب است، اما به نظر می‌رسد صاحبان یوتیوب سود قابل توجهی هم از فید ویدیویی عمودی Shorts دارند. باید منتظر تغییرات و توجهات بیشتر یوتیوب به بخش ویدیوهای کوتاه باشیم.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک