پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان افزودن لینک به سایر ویدیوها به Shorts‌های یوتوب اضافه شد

الهه صالحی الهه صالحی
17 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان افزودن لینک به سایر ویدیوها به Shorts‌های یوتوب اضافه شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یوتوب در به روزرسانی جدیدی پس از حذف لینک‌های بخش توضیحات و نظرات، به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد که پس از ویدیوهای Shorts، به ویدیوهای دیگر کانال خود لینک بدهند.

به گزارش SEJ با این به‌روزرسانی، سازندگان Shorts می‌توانند بینندگان خود را به سمت سایر ویدیوهای طولانی‌تر خود یا لایو استریم‌ها سوق بدهند. پیش‌تر آنها می‌توانستند لینک‌ها را در بخش توضیحات و نظرات به اشتراک بگذارند ولی حالا یوتوب به دلیل تمایل خود برای کاهش اسپم و اسکم‌ها این قابلیت را حذف می‌کند.

تولیدکنندگان ویدیو حالا می‌توانند بخش «ویدیوی مرتبط» را در بخش جزئیات در نوار کناری سمت راست استودیوی یوتوب پیدا کنند و تمامی ویدیوهای Shorts قدیمی یا جدید خود را به سایر ویدیوها لینک بدهند.

امکان افزودن لینک به سایر ویدیوها به Shorts‌های یوتوب اضافه شد 1

یوتیوب همچنین تایید کرده است که آنالیتیکس مربوط به کلیک‌های انجام شده روی این لینک‌ها را در به روزرسانی آینده خود اضافه خواهد کرد تا به صاحبان کانال‌ها کمک کند که تاثیر این لینک‌ها را ردیابی کنند.

یوتوب همچنین قرار است Partner Program خود را برای تولیدکنندگان محتوای بیشتری در سراسر جهان در دسترس قرار بدهد و درواقع ویژگی‌های واجد شرایط بودن را برای این برنامه در ۳۳ کشور دیگر کاهش داده است. تولید‌کنندگان محتوا از این پس تنها کافی‌ است بیشتر از ۵۰۰ سابسکرایبر و ۳۰۰۰ ساعت تماشا داشته باشند تا بتوانند وارد این برنامه شوند. پیش از این یوتوبرها می‌بایست حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر و ۴۰۰۰ ساعت تماشا داشتند.

 

 

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک