پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«یکتانت» مجری تبلیغات در «روبیکا» شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
5 شهریور 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
«یکتانت» مجری تبلیغات در «روبیکا» شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکتانت به تازگی همکاری جدیدی را با روبیکا آغاز کرده است و امکان نمایش تبلیغات در فضای پیام‌رسان روبیکا را برای کاربران خود فراهم کرده است.

یکتانت به عنوان پلتفرم تبلیغات آنلاین، پس از دیوار، روبیکا را نیز به جمع نمایش‌دهنگان تبلیغات آنلاین خود اضافه کرد. تبلیغات در روبیکا به صورت «پین گفت‌وگو» است و تبلیغ موردنظر بالاتر از تمام کانال‌های روبیکا به کاربر نمایش داده می‌شود. روبیکا اعلام می‌کند در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از چهل میلیون کاربر فعال دارد.

«یکتانت» مجری تبلیغات در «روبیکا» شد 1

روابط عمومی مجموعه درباره آنالیز رفتار کاربران عنوان می‌کند: «تبلیغات در روبیکا بر اساس لوکیشن نمایش داده می‌شود؛ یعنی سفارش‌دهنده‌ها می‌توانند محدوده‌های مختلف را برای نمایش تبلیغاتشان انتخاب کنند. به کمک این قابلیت کسب‌وکارها می‌توانند با هزینه کمتر، مشتری بیشتری را جذب کنند. البته به کمک هوش مصنوعی و آنالیز رفتار کاربران، انتخاب جامعه هدف می‌تواند از این هم دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری صورت پذیرد. برای مثال امکان نمایش تبلیغ فقط برای خانم‌های ۲۰ تا ۳۰ وجود دارد.»

کسب‌وکارهای سفارش‌دهنده تبلیغات در روبیکا الزامی به داشتن صفحه یا کانال در این سوپراپلیکیشن ندارند و آن‌ها می‌توانند کاربران را به صفحه‌ای خارج از این اپلیکیشن هدایت کنند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین