گزارش یکتانت از تبلیغات آنلاین ایران

⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از آن که حضور ای‌نتورک و صباویژن کمرنگ شد، یکتانت به رهبر بازار تبلیغات آنلاین تبدیل شد. حالا یکتانت اقدام به انتشار داده‌های خود کرده است. داده‌هایی که هم برای آگهی دهنده‌ها و هم برای رسانه‌های نمایش دهنده آگهی می‌تواند مفید و کارآمد باشد. در ادامه برخی از آمار اعلام شده توسط یکتانت را با هم بررسی می‌کنیم.

اهداف کسب‌وکارها از اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی چیست؟

بنابر گزارش یکتانت این پلتفرم بیش از ده هزار تبلیغ دهنده و هشتصد و بیست نمایش دهنده تبلیغ و در ماه به بیش از 100 میلیون کاربر موبایل و رایانه دارد. همه تبلیغ دهنده‌ها فارغ از نوع کمپین مورد استفاده خود، به ترتیب اهداف افزایش فروش، ایجاد آگاهی از برند، جمع آوری لید یا سرنخ، ثبت‌نام و نصب اپلیکیشن را به عنوان هدف اصلی خود از دادن آگهی‌شان بر گزیده‌اند.

انواع سرویس‌های اگهی و هزینه تبلیغات

یکتانت چهار نوع تبلیغ همسان، بنری، ریتارگتینگ و پوش نوتیفیکیشن را به عنوان سرویس‌های خود در این گزارش معرفی کرده است. از میان این سرویس‌ها ریتارگتینگ با قیمت 1050 تومان به ازای هر کلیک در نسخه‌های دسکتاپ گران قیمت‌ترین نوع تبلیغ و تبلیغ همسان در موبایل با میانگین قیمت 132 تومان، ارزان‌ترین نوع تبلیغ به حساب می‌آیند. در این گزارش به نمونه موردی درباره کمپین مشتریان یکتانت اشاره نشده است. همچنین در بخش پوش نوتیفیکیشن تنها قیمت دلیوری هزار نوتیفیکیشن ذکر شده و اشاره ای به نرخ تبدیل یا تخمین قیمت متوسط کلیک نشده است.

گزارش تبلیغات یکتانت

بهترین سرمایه گذاری برای بلاگرها

در بخشی از این گزارش تحت عنوان توزیع بازدید کاربران از موضوعات مختلف در وب، به درصد رجوع مخاطبان در فضای مجازی به انواع موضوعات مختلف محتوا‌ها اشاره می‌شود. این گزارش برای کسانی که قصد ساخت بلاگ و کسب درآمد از آن در بلند مدت را دارند، می‌تواند مفید باشد. شما با مطالعه نمودار ارائه شده متوجه خواهید شد که محتواهای ورزشی، سیاسی اجتماعی، مربوط به فیلم و تلوزیون و در نهایت تکنولوژی از بیشترین اقبال در میان مخاطبان بر خوردار است و با سرمایه گذاری بر روی آن‌ها و تولید محتوای با کیفیت خواهید توانست در بلند مدت از طریق آگهی و به عنوان رسانه برای مجموعه‌های تبلیغاتی مانند یکتانت، کسب درآمد کنید.

با تبلیغات گوگل (گوگل ادز) بطور کامل آشنا شوید

گزارش سال2019 یکتانت

سایر اطلاعات
علاوه بر موارد ذکر شده گزارش به بررسی توزیع ترافیک کاربران در ساعات روز و ماه‌های سال، دسته بندی کاربران بر اساس نوع دستگاه، برند دستگاه، و اپراتور نیز پرداخته و اطلاعات جالبی را در باره این شاخص‌ها ارائه می‌کند. از این لینک میتوانید گزارش کامل را مشاهده کنید.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید