پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

از کمپین تعاملی دیجیتال مبتنی بر صدا توسط کالین و یکتانت رونمایی شد 

مهسا بهادری مهسا بهادری
18 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از کمپین تعاملی دیجیتال مبتنی بر صدا توسط کالین و یکتانت رونمایی شد 
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در خرداد ۱۴۰۳، یکتانت از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال با رویکرد بهبود آگاهی از برند (Brand Awareness) کسب و کارها، رونمایی کرد. در این کمپین‌های تبلیغاتی، مخاطبان برای اولین‌‌بار می‌توانند با تبلیغات، تعامل برقرار کنند.

اخیراً، کمپین کالین، در فضای دیجیتال اجرا شد. در این کمپین که در چند رسانه از جمله ورزش ۳ نمایش داده شد، تبلیغات این وب‌سایت‌ها تقریباً به‌طور کامل خاموش بودند و فقط تبلیغ تعاملی کالین فعال بود.

به گزارش روابط‌عمومی این مجموعه، در کمپین «کالین باشه، تو هم باشی» که در ماه خرداد و تیر ۱۴۰۳ به صورت گسترده در کانال‌های مختلفی انجام شد، استراتژی خلاقیت و استفاده از هوش‌مصنوعی راهکارهایی بود که بتواند مخاطب را درگیر کند.

حسام یزدخواستی، مدیر بازاریابی برند کالین، در این خصوص می‌گوید: «در این کمپین، کالین قصد داشت با استفاده از بیلبورد دیجیتال موزیک بتواند به اهداف خود، یعنی استفاده از خلاقیت، موزیک و هنر، در این کمپین برسد.»

یزدخواستی در ادامه می‌گوید: «ما در اتاق فکر کالین و با همکاری اعضای تیم مارکتینگ، به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از ترکیب بیلبورد دیجیتال و موزیک بتوانیم مخاطب را درگیر کنیم، از فضای معمول اشباع شده بعضی از انواع تبلیغات اینترنتی دور شویم و مخاطب را علاقه‌مند کنیم تا به فضای اهداف کمپین کالین نزدیک‌تر شود.»

در این تبلیغ، پنیرهای کالین به‌صورت پیانو طراحی و پیاده‌سازی شده بودند و کاربران با تعامل با آن‌ها موسیقی کالین را می‌نواختند و در انتها از Call to action  مسابقه کالین برای آنها رونمایی می‌شد.

مهران پاکند، مدیر تبلیغات بیلبورد دیجیتال یکتانت پیرامون این کمپین توضیح می‌دهد: «۷ درصد مخاطبان به درستی پیانو را نواخته بودند که رقم تعامل قابل توجهی در تبلیغات دیجیتال به شمار می‌رود. همچنین او اشاره کرد که همکاری با برندهای مختلف و همچنین رسانه‌های متنوع در این زمینه ادامه دارد و تا اینجا استقبال بسیار خوبی از سوی برندها و رسانه‌ها صورت گرفته است.»

به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

پلاتین