پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مجموعه یکتانت 70 درصد از سهام ایران‌سامانه را خریداری کرد

زهرا محبی زهرا محبی
16 اسفند 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مجموعه یکتانت 70 درصد از سهام ایران‌سامانه را خریداری کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سینا مومنی مدیرعامل مجموعه یکتانت در نشست خبری امروز از خرید ۷۰ درصد از سهام ایران‌سامانه خبر داد. به گفته مومنی این خرید به صورت نقدی و جهت گسترش فضای کاری یکتانت انجام شده است. وی در این نشست بیان کرد که از ۴ سال متوجه پتانسیل‌های قوی ایران‌سامانه شده‌اند و از همان زمان به دنبال همکاری با این شرکت بوده‌اند. مومنی در همین‌باره گفت: «ما می‌دانستیم ایران‌سامانه چه کمکی به رشد سرویس‌های یکتانت خواهد کرد تا این پلتفرم به هدف اصلی خود یعنی تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران برسد. در زمان مذاکره‌ها متوجه تیم و کدنویسی‌های قوی ایران‌سامانه شدیم که می‌تواند به بیزنس ما هم کمک زیادی کند.»

شرکت ایمن سامانه سپهر (ایران‌سامانه) با فعالیت 16 ساله در حوزه توسعه سامانه‌های تخصصی تحت وب و به طور خاص رسانه‌های خبری و خبرگزاری، با شمار قابل توجهی از سایت‌های اطلاع‌رسانی معتبر کشور همکاری دارد. همین مسئله برای مجموعه یکتانت نکته‌ای کلیدی است چرا که با همکاری این دو، یکتانت بزرگ‌ترین منبع داده‌های کاربران در فضای دیجیتال ایران خواهد شد.

عمده خدمات ایران‌سامانه، ارائه دانش فنی، خدمات جامع، محصولات حرفه‌ای و باکیفیت و همچنین ارائه تجربه طولانی خود در زمینه طراحی و توسعه سامانه‌های تحت وب است.

سینا مومنی

مومنی در ادامه افزود: «ارزش شرکت ایران‌سامانه ۱۸ میلیارد تومان برآورد شد که در نهایت، ما ۷۰ درصد از سهام این شرکت را خریدیم. با خرید این میزان از سهام ایران‌سامانه قرار نیست تغییری در تیم مدیریتی آن ایجاد شود.»

عادل خالقی بنیان‌گذار، مدیر فنی و رئیس هیئت مدیره ایران‌سامانه است. او درباره این همکاری و ارتباط و توجه ایران‌سامانه به تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی گفت: «بازنشر محتوای رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی خارجی و داخلی یکی از موضوعات مورد توجه رسانه‌هاست و ما از سال‌های قبل، ابزارهای لازم را داشته‌ایم و خدمات مورد نیاز را ارائه داده‌ایم. اما در نهایت این مشتری است که باید انتخاب کند چنین خدماتی را می‌خواهد یا نه.» او همچنین اضافه کرد که در حال حاضر، عمده سایت‌های پربازدید کشور در گروه مشتریان قدیمی ایران‌سامانه‌اند و بیش از 14، 15 سال است که با این مجموعه همکاری می‌کنند.

بخوانید  وزیر ارتباطات: واتس‌اپ و اینستاگرام رفع فیلتر نمی‌شوند

مومنی همچنین در خصوص سایر سرمایه‌گذاری‌های یکتانت گفت: «این اولین سرمایه‌گذاری یکتا‌نت در بازار دیجیتال مارکتینگ ایران نیست. این شرکت پنج‌ساله جهت تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ کشور روی شرکت‌های مختلفی از جمله نوین‌هاب، کار دات آی آر و… سرمایه‌گذاری کرده است و در آینده نیز چنین سرمایه‌گذاری‌هایی ادامه خواهد داشت.»

این نشست خبری در 16 اسفند 1400 به صورت آنلاین و جهت اعلام جزئیات این همکاری و چگونگی پیشبرد برنامه‌ها و اهداف آینده این دو شرکت برگزار شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک