پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یکتانت، مجری سیستم تبلیغ فروشندگان در دیجیکالا

مرجان عبدی مرجان عبدی
23 خرداد 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکتانت، مجری سیستم تبلیغ فروشندگان در دیجیکالا

فهرست مطلب

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دو شرکت دیجی‌کالا و یکتانت از حدود ۶ ماه پیش برای فروشندگان دیجی‌کالا امکانی را فراهم کرده‌اند که فروشندگان دیجی‌کالا بتوانند به خواست خود هنگام نمایش کالای خود از تبلیغات کلیکی یکتانت استفاده کنند. در واقع یک سیستم تبلیغات کلیکی، درون سایت دیجیکالا. از صفحه اصلی گرفته تا صفحات کتگوری و محصول. این سیستم قبلا توسط ادرو طراحی و اجرا میشد که ۶ ماه پیش یکتانت این سیستم را بازطراحی کرده و توسعه داده است.

در تصویر زیر نمومه این امکان را می‌بینید.
فرض کنید شما به‌عنوان کاربر به دنبال ”ماوس” در دیجی‌کالا هستید. می‌بینید که دو محصول با علامت Ad  در سمت چپ مشخص است و  همچنین در قسمت راست یک جایگاه جداگانه به این محصول یا محصولی مشابه اختصاص یافته است. سلرهای این محصولات در واقع بصورت تبلیغ آن جایگاه‌ها را اخذ کرده‌اند. برای اخذ جایگاه‌های نمایش کالا در دیجیکالا، کافی است سلر در پنل دیجی‌کالا درخواست بدهد، اکانت خود را شارژ کند و فرایندی را طی کند تا کالایش بالاتر از ترتیب عادی نمایشش جایگاه بهتری را اخذ کند.

یکتانت، مجری سیستم تبلیغ فروشندگان در دیجیکالا 1

مزایای این سرویس

  • قرار گرفتن در ابتدای نتایج جستجوی دیجی‌کالا
  • افزایش بازدید محصول سلر
  • افزایش ترافیک صفحه محصول سلر
  •  افزایش فروش محصولا

برای شروع استفاده از این سرویس در منوی پنل شما در قسمت بازاریابی بخشی تحت عنوان بازاریابی کلیکی اضافه شده است که از طریق آن می‌توانید به شروع تبلیغات کلیکی بپردازید.

بخوانید  اولین اپیزود از پادکست‌های دی‌ام برد، با فرشاد کیافر مدیر بازاریابی تپسی!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات