«یاپست» در نخستین سالگرد فعالیتش از وبسایت جدید خود رونمایی کرد

فهرست مطلب
همزمان با هفته پست و نخستین سالگرد فعالیت برند «یاپست»، از نسخهی جدید وبسایت این سرویس در مراسمی رسمی با حضور مدیران هلدینگ سپاس رونمایی شد.
این رویداد روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۴ برگزار شد و از دستاوردهای یکساله یاپست و تلاش تیمهای فنی و بازاریابی این برند قدردانی شد.
ویژگیهای وبسایت جدید یاپست
روابط عمومی هلدینگ سپاس با اشاره به امکانات جدید وبسایت این مجموعه و تلاش برای دیجیتالیسازی خدمات بازاریابی پستی عنوان میکند: «وبسایت جدید یاپست با طراحی مدرن و ساختار بهروزشده، تلاش دارد تا گامی مهم در مسیر توسعه و دیجیتالیسازی خدمات بازاریابی پستی بردارد. در نسخه تازه وبسایت یاپست، کاربران سازمانی (B2B) به امکاناتی چون پنل اختصاصی مشتریان، ثبت و رهگیری سفارشها، دسترسی به گزارشهای تحلیلی و قابلیت شخصیسازی کمپینهای تبلیغاتی دسترسی دارند؛ ویژگیهایی که تعامل با برندها و اجرای کمپینهای دادهمحور را آسانتر و دقیقتر میکند.
یاپست طی یک سال گذشته توانسته با نقشآفرینی بهعنوان حلقه ارتباطی بین تولیدکنندگان، کسبوکارها و مصرفکنندگان خاص، نخستین گامها را در مسیر راهاندازی سرویس پست مستقیم در ایران بردارد. این برند اکنون با رونمایی از وبسایت جدید خود، چشماندازی گستردهتر برای رشد، معرفی برندها و حمایت از شرکتهای نوپا، حتی در شرایط اقتصادی دشوار ترسیم کرده است.»

به گفته مدیران این شرکت، هلدینگ در طراحی و توسعه وبسایت جدید یاپست از پایگاههای دادهی تحلیلی و فناوریهای هوشمند برای هدفگیری دقیق بازارها و اجرای کمپینهای مؤثرتر بهره گرفته شده است.
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟