پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پوش نوتیفیکشن وب برای مرورگر برای گوشی‌های اپل فعال خواهد شد

زهرا محبی زهرا محبی
29 شهریور 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پوش نوتیفیکشن وب برای مرورگر برای گوشی‌های اپل فعال خواهد شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سیستم پوش نوتیفیکیشن یکی از امکاناتی است که برای کاربران موبایل مک و iOS در طول سال‌ها با مشکل همراه بوده است. حالا که دریافت پوش نوتفیکیشن سایت‌ها مدت‌هاست در سیستم عامل مک فعال شده است، شرکت اپل راه چاره‌ای برای پوش نوتیفیکیشن وب روی iOS 16 یافته است.

بر اساس توییتی از جن سیمونز، یکی از اعضای تیم تجربه توسعه‌دهندگان وب Safari و WebKit، سرویس پوش نوتیفکیشن به‌زودی توسط WebKit به امکانات iOS 16 اضافه خواهد شد. با اینکه هم‌اکنون iOS 16 در دسترس کاربران قرار دارد، اما این سرویس پوش نوتیفیکشن برای مرورگر فعلا در دست کار است و تا انتهای سال عرضه خواهد شد.این قابلیت به احتمال زیاد مانند سیستم عامل مک خواهد بود و به صورت Optional (مبتنی بر خواست کاربر) به این سری از iOS اضافه خواهد شد.

البته طبق خبرها، سرویس Web Push که یک سرویس اطلاع‌رسان برای رویدادهای حساس و با اولویت بالاست، در ماه اکتبر برای Safari 16 در macOS Ventura در دسترس خواهد بود. باید دید کاربران موبایل iOS چه زمانی می‌توانند پوش نوتیفیکیشن وب را در سیستم عامل خود داشته باشند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک