سنجاب
اخبار

والمارت لوگوی خود را بعد از ۲۰ سال تازه کرد

الهه صالحی الهه صالحی
25 دی 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
والمارت لوگوی خود را بعد از ۲۰ سال تازه کرد

فروشگاه زنجیره‌ای والمارت پس از ۲۰ سال با هدف مدرن‌تر نشان دادن این برند، لوگوی خود را تغییر داده است.

به گزارش دی‌ام برد، فروشگاه زنجیره‌ای والمارت تصمیم گرفته است که بعد از ۲۰ سال لوگوی معروف خود را اندکی تغییر بدهد. در این تغییرات نوشته آبی رنگ والمارت و لوگوی زرد رنگ آن  اندکی پررنگ‌تر و فونت آن درشت‌تر شده است؛ تغییری که شاید برای عموم مردم آنچنان قابل تشخیص نباشد.

والمارت لوگوی خود را بعد از ۲۰ سال تازه کرد 1

ویلیام وایت، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی والمارت ایالات متحده در گفت‌وگو با رسانه‌ها اشاره کرده است که هدف از این تغییرات تازه مدرن‌تر نشان دادن برند والمارت است.

 

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو