
در جریان جنگ، نوبیتکس بلافاصله والکس را در جریان حمله سایبری قرار داد


قائممقام گروه والکس با اشاره به حملات اخیر سایبری به نوبیتکس، بر ضرورت همدلی و همکاری میان رقبا در صنعت کریپتو تأکید کرد. او همچنین توضیح داد که کمپین اخیر والکس از مدتها قبل برنامهریزی شده بود و هدف آن استفاده از فرصتهای بازار بوده، نه ضربه زدن به رقبا.
به گزارش دیام برد، رویداد تخصصی دیام برد با موضوع «سازگاری مدیران بازاریابی با شرایط فعلی کسبوکارها در ایران» با حضور ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی روز گذشته برگزار شد. احسان مهدیزاده، مدیرعامل سابق والکس در این نشست عنوان کرد: «حمایت و همدلی که میان رقبا وجود دارد، شاید در حوزه مارکتینگ قابل مشاهده نباشد. نوبیتکس برند اول حوزه کریپتو در ایران است و نخستین حمله سایبری نیز به این مجموعه صورت گرفت اما نوبیتکس بلافاصله ما را در جریان این حمله قرار داد و احتمالاً سایر بازیگران این اکوسیستم را هم مطلع کرد. این اطلاعرسانی سریع باعث شد ما فوراً سیستمهای خود را قطع کنیم و اقدامات فنی لازم را انجام دهیم. شاید ما در حوزه مارکتینگ و روابط عمومی، مانند اسنپ و تپسی، پرسروصدا نباشیم و فعالیتهایمان دیده نشود، اما تیم امنیت ما نیز در تمام مدت کنار تیم امنیت نوبیتکس بود و تیم بلاکچین ما هم به همین شکل همکاری کامل داشت.»
او در رابطه با کمپین اخیر مجموعه والکس توضیح داد: «کمپینی که والکس اجرا کرد، ارتباطی با اتفاقی که برای نوبیتکس رخ داد نداشت. این کمپین با هدف بهرهگیری از اشتیاق هیجانی مردم برای تبدیل تومان به سایر داراییها طراحی شده بود. اخیراً نرخ ورود کاربران به بازار کریپتو افزایش یافته و این کمپین از مدتها قبل، حتی پیش از آغاز جنگ، نوشته و برنامهریزی شده بود تا از این فرصت استفاده شود، نه برای آسیب رساندن به رقیب. در چنین شرایطی، اگر تیم مارکتینگ نتواند بهدرستی از این فرصت بهرهبرداری کند، جای انتقاد وجود دارد.»
مهدیزاده در آخر تأکید کرد: «در صنایعی که با فشار و محدودیتهای جدی حاکمیتی و قانونی مواجهاند، اگر رقبا در کنار هم نباشند، نهتنها خود کسبوکارها بلکه کل صنعت آسیب میبیند. من با اطمینان میگویم که در صنعت کریپتو، بازیگران این حوزه همواره در کنار یکدیگر ایستادهاند.»

مطالب پیشنهادی

بهترین ابزارها و روش های تحلیل فروش سازمان

نقش گوگل پلی در رشد اپلیکیشنهای ایرانی؛ چالشها، فرصتها و راهکارها
