پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

بررسی ویژگی‌های جدید سرویس لندینگ پیج ساز لندین

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 آذر 1399
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بررسی ویژگی‌های جدید سرویس لندینگ پیج ساز لندین
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لندین سرویس ساخت لندینگ پیج اعلام کرده است که در این 4 ماه فعالیت خود بیش از ۱۰۰۰ کسب و کار فعال لندینگ پیج خود را برای کمپین‌های دیجیتال با لندین ساخته‌اند.
هنگامی که بخواهیم یک کمپین دیجیتال اجرا کنیم باید متناسب با هدف کمپین و نوع مخاطبان خود یک لندینگ پیج استاندارد بسازیم که نرخ تبدیل مناسبی داشته باشد. شما در لندین می‌توانید براساس ساختار و چارچوب‌های استاندارد یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل مناسب بسازید. در لندین شما می‌توانید هویت بصری لندینگ پیج خود را با پکیج‌های تصویرسازی آماده و فونت‌های فارسی متناسب با هویت برند و علایق خود شخصی سازی کنید.
یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است در کمپین‌های دیجیتال با آن رو به رو شوید؛ میزان ترافیک همزمان ورودی کاربران است. تمامی لندینگ پیج‌هایی که شما با لندین می‌سازید بر بستر زیر ساخت ابری میزبانی می‌شود و ترافیک بین چندین سرور توضیع می‌شود. درلندین شما می‌توانید بدون دغدغه غیرفعال شدن سایت اصلی خود بدلیل حجم ورودی ترافیک بالا لندینگ پیج خود را در لندین بسازید و با استفاده از اسکریپت اتصال به آدرس دلخواه خود متصل کنید.
برای بهینه‌سازی لندینگ پیج خود و تبدیل کاربران بیشتری به مشتریان خود می‌توانید لندینگ پیج خود در لندین را به سایر سرویس‌هایی همچون گوگل آنالیتیکس، گوگل تک منیجر، رایچت، یکتانت، هاتجر و… متصل کنید تا بتوانید کمپینی یکپارچه و بهینه اجرا کنید.

در بروزرسانی جدید چه ویژگی‌هایی اضافه شده است:

اضافه شدن ۶ قالب جدید به سکشن‌ها

در ساختار لندینگ پیج ساز لندین با انتخاب سکشن‌ها یا بخش مختلف می‌توانید اجزا لندینگ پیج خود را به ترتیب انتخاب کنید که هر سکشن مدل‌ها یا قالب‌های مختلفی دارد که هر مدل دارای ویژگی شخصی سازی مجزا است. هم اکنون شش قالب یا همان مدل جدید به سکشن‌های عنوان، متن، امکانات اضافه شد.

پکیج‌های تصویرسازی شب یلدا

همیشه برای راه‌اندازی یک لندینگ پیج بخش هویت بصری آن ارتباط موثر و مستقیمی با کاربران دارد. اینکه بتوانید به راحتی از تصویرسازی‌های مناسب در لندینگ پیج خود استفاده کنید. در لندین پکیج‌های تصویرسازی متنوعی متناسب با موضوع فعالیت لندینگ پیج شما وجود دارد که می‌توانید به رایگان از آنها در لندینگ پیج خود استفاده کنید. به مناسبت شب یلدا پکیج‌های تصویرسازی شب یلدا نیز اضافه شد.

شخصی سازی فرم ساز در لندینگ پیج

با استفاده از قابلیت شخصی‌سازی تاییدیه فرم ساز لندینگ پیج (جمع آوری لید) می‌توانید Action یا عمل دلخواه برای کاربرانی که فرم شما را در لندینگ پیج پر کنند قرار دهید. پیام دلخواه خود را به همراه دکمه دلخواه نشان دهید و یا مستقیم آنها را به لینک دیگری هدایت کنید.

قابلیت اتصال لندین به سرویس Hotjar

با استفاده از اتصال Hotjar به لندین می‌توانید رفتار کاربران در لندینگ پیج خود را ذخیره کنید و مورد ارزیابی قراردهید تا بتوانید لندینگ پیج خود را بهینه سازی کنید.

اما لندینگ پیج دقیقا چیست و به کاری می‌آید؟

هنگامی که محصولی یا سرویسی را برای گروهی از مخاطبان می‌خواهیم معرفی کنیم و یا کمپین دیجیتال مارکتینگ با هدف انجام عمل مورد انتظار خود اجرا می کنم بجای اینکه مخاطب را به سایت اصلی خود هدایت کنیم به صفحه‌ای مجزا هدایت می‌کنیم. تا بتوانیم در آن صفحه به‌کمک اجزای بصری و محتوایی پیام مرتبط با توحه به نوع مخاطب و هدفی که بدنبال آن هستیم ارائه بدهیم تا کاربران را به سمت انجام مورد انتظار خود هدایت کنیم.
بیایید باهم مثال واقعی رو بررسی کنیم. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک دارید و می‌خواهید برای فروش محصولات ويژه بانوان کمپین دیجیتالی اجرا کنید تا به مخاطبان مورد نظر پیشنهاد ویژه ارائه دهید و در صورت تمایل برای خبردار کردن مخاطبان از تخفیفات آینده شماره تماس یا ایمیل جمع آوری کنید. این صفحه دقیقا لندینگ پیج شماست که مخاطبان را از رسانه‌های مختلف خود به آن صفحه هدایت می‌کنید. لندینگ پیج شما در آدرس شما در صفحه دلخواست بجای اینکه کاربران را به صفحه اصلی هدایت کنید تا مخاطبان گم شوند. و هدف شما را دنبال نکنند شما آنها را به صفحه‌ای هدایت می‌کنید تا کاربران یک هدف را برای تبدیل شدن دنبال کنند.

بخوانید  یکتانت در ایونت «فصل مشترک» از گزارش سال 1400 خود رونمایی کرد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات