پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

توییتر برای راحتی بیشتر کاربران در حال آزمایش برخی امکانات جدید است!

مرجان عبدی مرجان عبدی
13 شهریور 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
توییتر برای راحتی بیشتر کاربران در حال آزمایش برخی امکانات جدید است!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

توییتر در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی است به کمک آنها کابران بتوانند بهتر اکانت خود و توییت‌های خود را مدیریت کنند. این پلتفرم قصد دارد کاری کند که بوسیله اضافه کردن قابلیت‌های جدید، کاربران بتوانند آزادانه‌تر در توییتر فعالیت کنند و مشارکت بیشتری در گفت‌وگوها یا در بخش کامنت‌ها داشته باشند

قابلیت‌هایی از قبیل:

امکان آرشیو کردن توییت‌های قدیمی

این گزینه به کاربران اجازه می‌دهد تا توییت‌های قدیمی خود را پس از مدت زمان مشخصی بایگانی کنند تا پس از آن برای مخاطبانشان قابل مشاهده نباشد. با این گزینه جدید آرشیو کردن، کاربران می توانند تاریخ یا زمانی را ست کنند (مانند ۳۰، ۶۰، ۹۰ روز یا یک سال کامل) تا در آن زمان به صورت خودکار توییت‌هایی که مشخص شده است به آرشیو منتقل شود.

امکان حذف کردن بعضی از اکانت‌ها از لیست فالوورها

بوسیله این گزینه کاربران توییتر می‌توانند بدون روش مرسوم block و unblock کردن، بدون اینکه برای اکانت مورد نظر نوتیفیکیشنی برود آن اکانت را از لیست فالوورهای خود حذف کنند.

توییتر

امکان حذف خود از مکالمات انجام شده و رشته توییت‌های زده شده

توییتر برای راحتی بیشتر کاربران در حال آزمایش برخی امکانات جدید است! 1توییتر برای راحتی بیشتر کاربران در حال آزمایش برخی امکانات جدید است! 2

کاربران می‌توانند از مکالماتی که قبلا در توییتر داشته‌اند نام  اکانت خود را حذف (untag) کنند یا حتی می‌توانند بوسیله این قابلیت “امکان منشن شدن” خود را غیرفعال کنند تا دیگر کسی نتواند آنها را در توییتر منشن کند. این گزینه با نام Unmention yourself from this conversation در منو تنظیمات پنل شما خواهد بود.

امکان پنهان کردن توییت‌هایی که لایک می‌کنید

کاربران درباره این موضوع که در فضای توییتر افراد می‌توانند مشاهده کنند که دیگران چه موضوعات و توییت‌هایی را لایک می‌کنند، همواره نظرهای متفاوتی داشته‌اند، اما توییتر در نهایت تصمیم گرفته است که توییت‌هایی که کاربران لایک می‌کنند را پنهان کند و عقیده دارد که این عمل به نفع کابران است چون می‌توانند با راحتی بیشتر و بدون ترس از قضاوت شدن در این فضا فعالیت کنند.

توییتر اعلام کرده است با این آپدیت‌های جدیدی که در تلاش است بعد از تست کردن آنها را منتشر کند، در پی آزادی بیشتر کاربران به خصوص کاربران جوان‌تر خود است که بدون هیچگونه ترسی بتوانند در کامنت‌ها شرکت کنند، مطالب مورد علاقه خود را لایک کنند و حتی توییت‌های قبلی خود را آرشیو کنند. زیرا دیده شده که افراد در این فضا از توییت‌های قبلی افراد علیه آنها استفاده می‌کنند، به‌عنوان مثال افرادی مثل جیمز گان (James Gunn) کارگردان آمریکایی و همینطور مایک ریچاردز مجری برنامه تلوزیونی Jeopardy به دلیل  توییت‌هایی که در گذشته زده بودند از کار خود بر کنار شدند. و این موارد و مسائل مشابه توییتر را درصدد برخی از این تغییرات قرار داده است.

بخوانید  چطور یک توییت، ۲ میلیون بازدید گرفت؟! مطالعه موردی کمپین توییتری تیمچه

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک