در جشنواره «پرسودترین خرید سال» ۱۶ میلیارد تومان تخفیف به کسبوکارها داده شد
فهرست مطلب
جشنواره «پرسودترین خرید سال» پلتفرم تریبون، با مشارکت بیش از ۴۵۰ رسانه و حدود ۲۵۰۰ کسبوکار برگزار شد. اکنون پس از پایان این رویداد، تریبون اعلام کرده که در این جشنواره شاهد رشد ۱۰۰ درصدی خرید رپورتاژ آگهی نسبت به سال گذشته بوده است. در این جشنواره تریبون تلاش کرده بود تا خدماتی از جمله رپورتاژ آگهی و بک لینک را با تخفیفهایی تا ۷۰ درصد عرضه کند. این مجموعه همچنین اشاره کرده است که مجموع تخفیفهای ارائهشده به کسبوکارها به ۱۶ میلیارد تومان رسیده و علاوهبر این به علاوه ۲ میلیارد تومان رپورتاژ آگهی رایگان اعطا شده است.
به گزارش دیام برد، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون از ۱۰ تا ۲۶ آذرماه امسال، جشنوارهای با عنوان «پرسودترین خرید سال» برگزار کرد که در آن بیش از ۴۵۰ رسانه حضور داشتند. به گفته تریبون ،در این رویداد، خدمات «رپورتاژ آگهی» و «بک لینک» تا سقف ۷۰ درصد و خدمات تولید محتوا تا سقف ۳۰ درصد، با تخفیف ارائه شدند. علاوه بر این، تریبون به کمپینهای رپورتاژ آگهی با مبلغ بیش از ۷ میلیون تومان، یک رپورتاژ آگهی رایگان نیز هدیه داد.
بر اساس آماری که تریبون منتشر کرده است، کسبوکارهایی که از این جشنواره استفاده کردند، مجموعاً ۱۶ میلیارد تومان تخفیف دریافت کردهاند. این رقم نسبت به جشنواره مشابه برگزارشده در آذر ۱۴۰۲، ۱۰۰ درصد رشد داشته است. همچنین تعداد رپورتاژ آگهیهای خریداریشده در این جشنواره نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.
رشد ۱۰۰درصدی خرید رپورتاژ آگهی
بنا بر اعلام تریبون، حدود ۲۵۰۰ کسبوکار در جشنواره «پرسودترین خرید سال» سال ۱۴۰۳ اقدام به خرید رپورتاژ آگهی، بک لینک و محتوا کردهاند. تعداد رپورتاژهای خریداریشده در این جشنواره نسبت به بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۲، رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. بزرگترین کمپین رپورتاژ آگهی این جشنواره بیش از ۶۰۰ میلیون تومان ارزش داشته و کمپینهای بک لینک و محتوا نیز به ترتیب با مبالغ ۱۷۴ میلیون و ۵۱ میلیون تومان، در میان برترین معاملات این رویداد قرار گرفتهاند. همچنین، برای کمپینهای رپورتاژ آگهی با مبلغ بالاتر از ۷ میلیون تومان، یک رپورتاژ آگهی رایگان بهعنوان هدیه در نظر گرفته شده است. در مجموع، کسبوکارها علاوه بر بهرهمندی از ۱۶ میلیارد تومان تخفیف، ۲ میلیارد تومان رپورتاژ آگهی رایگان نیز دریافت کردهاند.
براساس محتوایی که تریبون در اختیار دیام برد قرار داده است «خبر آنلاین»، «تسنیم»، «همشهری»، «دیجیاتو» و «نمناک»، به ترتیب بیشترین میزان فروش رپورتاژ آگهی در جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون داشتهاند. «خبر آنلاین» و «تسنیم» جزو پنج رسانه پرفروش جشنواره «پرسودترین خرید سال» تریبون در سال ۱۴۰۲ نیز بودهاند.