پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
براساس گزارش DISQO:

تبلیغات دور زمین فوتبال، هنوز هم بیشترین جذابیت را برای مردم دارد

شقایق پرورش شقایق پرورش
28 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تبلیغات دور زمین فوتبال، هنوز هم بیشترین جذابیت را برای مردم دارد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج یک نظرسنجی جامع نشان می‌دهد که مخاطبان، به رغم علاقه به نوآوری، همچنان به تبلیغات سنتی و بخش‌های تعاملی مانند نمایش‌های نیمه‌وقت و مسابقات، علاقه نشان می‌دهند. این یافته‌ها که با استفاده از پلتفرم پیشرفته DISQO به دست آمده است، می‌تواند برای برندهایی که علاقمند به اجرای تبلیغات در این حوزه هستند، بسیار مفید باشد.

به گزارش دی ام برد، DISQO یک پلتفرم داده‌ای نوآورانه است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌های خود را به صورت دقیق‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر جمع‌آوری، تحلیل و فعال کنند. این پلتفرم با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، امکان دسترسی به داده‌های با کیفیت بالا و قابل اعتماد را فراهم می‌کند.

DISQO در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۲۴، از بین ۲۸۱۰ بیننده ورزش‌آمریکایی، یک نظرسنجی انجام داد. برای انجام این تحقیق، شرکت DISQO از یک گروه بزرگ از مردم که قبلاً موافقت کرده بودند نظرات خود را در مورد برندها و محصولات مختلف به اشتراک بگذارند، پرسش‌نامه‌ای تهیه کرد. این گروه، شامل ۲۸۱۰ نفر از آمریکایی‌هایی بودند که حداقل ۱۸ سال داشتند و به تماشای ورزش علاقه‌مند بودند.

این نظرسنجی تلاش کرده است که میزان جذابیت مدل‌های مختلف تبلیغات ورزشی را برای مخاطبان ارزیابی کند و نتایج آن نشان می‌دهد که تبلیغات دور زمین با اختلاف بیشترین جذابیت را برای مخاطبان دارند. از سوی دیگر تبلیغات تعاملی و حق نام‌گذاری لیگ/ورزشگاه نیز کمترین جذابیت را داشته‌اند.

تبلیغات دور زمین فوتبال، هنوز هم بیشترین جذابیت را برای مردم دارد 1

این نظرسنجی به صاحبات کسب‌وکار این امکان  را می‌دهد تا بینش‌های عمیقی در مورد مخاطبان هدف خود کسب کنند و اندازه‌گیری عینی و یکپارچه‌ای از اثربخشی تبلیغات بر نگرش‌ها و رفتارهای دیجیتال انجام دهند.

در نهایت اینکه به نظر می‌رسد با وجود اینکه مردم به تبلیغات‌جدید و خلاق علاقه‌مند هستند، اما تبلیغات سنتی همچنان محبوب‌ترین گزینه هستند. تقریباً یک سوم بینندگان، بخش‌هایی مثل نمایش‌های نیمه‌وقت یا بخش‌های معرفی بهترین بازیکن بازی را ترجیح می‌دهند. دلیلش هم این است که این بخش‌ها خیلی راحت با بقیه برنامه هماهنگ می‌شوند و سرگرم‌کننده هم هستند. از سوی دیگر مسابقات و جایزه‌ها هم محبوبیت زیادی داشتند، چون به بیننده‌ها چیزی بیشتر از یک تبلیغ ساده می‌دادند.

سال ۲۰۲۴ سال بسیار مهمی برای صنعت تبلیغات ورزشی بوده است. رویدادهای ورزشی بزرگ مانند المپیک، فرصت‌های تبلیغاتی مهمی را برای شرکت‌ها فراهم کرده‌اند و به همین دلیل، رقابت در این حوزه بسیار شدید شده است. این گزارش، اطلاعات مفیدی را برای شرکت‌هایی که قصد کسب سود بیشتر در این حوزه دارند، ارائه می‌دهد.

گزارش کامل را ازینجا بخوانید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
شقایق پرورش
شقایق پرورش
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی