پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

تیک‌تاک تبلیغات محصولات مرتبط با کاهش وزن را ممنوع اعلام کرد

زهرا قنبری زهرا قنبری
14 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیک‌تاک تبلیغات محصولات مرتبط با کاهش وزن را ممنوع اعلام کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیک‌تاک تبلیغات محصولات مرتبط با کاهش وزن را ممنوع کرد. با توجه به مخاطبان جوانی که این برنامه را دنبال می‌کنند، باید در تولید محتوا دقت بیشتری داشت و آن‌ها را از محتوای مضر در امان نگه داشت. از همین رو این برنامه محبوب جهانی، هرگونه تبلیغات درباره کاهش وزن، برنامه‌ها و مکمل‌ها را ممنوع اعلام کرد. تیک تاک در این باره توضیح می‌دهد:‌‌«ما درد تلاش برای محافظت از جامعه در برابر محتوای مضر و رفتار اشتباه تاثیرگذار و فراگیر هستیم. زیرا که هر طرز فکر اشتباهی درباره شکل بدن باعث چالش‌هایی فردی و فرهنگی خواهد شد و در صورت کنترل نکردن فضای اینترنت، خطر ترویج فرهنگ اشتباه در جامعه روز به روز بیشتر خواهد شد. سیاست های تبلیغاتی جدید با غیرقانونی دانستن برنامه‌های کاهش وزن و مکمل‌های رژیم غذایی ، برای “ارتقا و محافظت از تجربیات مثبت” طراحی شده است.»

تیک‌تاک تبلیغات محصولات مرتبط با کاهش وزن را ممنوع اعلام کرد 1

تام کوین، مدیر امور خارجی Beat گفت: «گسترش ادعاهای افرادی که کاهش وزن داشته‌اند به ویژه افزایش تبلیغات برنامه‌های رژیم که در رسانه‌های اجتماعی نشان داده شده، باعث پریشانی شدید و ایجاد رفتارهای بی نظمی در خورد و خوراک شده است. استفاده از رسانه‌های اجتماعی راهی مفید برای یافتن جوامع حمایتی و بهبود شرایط در اجتماع به شمار می‌آید. اما باید در نظر گرفت که شبکه‌های مجازی یک محرک هم محسوب می‌شوند. ما در ‌beat هر کسی را که تلاش می‌کند محتوای مضر منتشر کند را تشویق به اصلاح می‌کنیم.»

گفتنی است پیش از این اینستاگرام پست‌هایی را که «تاثیرات معجزه آسای محصولات کاهش وزن یا رژیمی را تبلیغ کرده و کد تخفیف برای آن می‌گذارند»، را ممنوع کرده بود. قانونی که در فیس‌بوک هم اجرا شد.

بخوانید  قانون GDPR چیست و چرا حریم خصوصی کاربران در فضای آنلاین مهم است؟
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک