پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قدمی دیگر برای شبیه شدن به توییتر؛ در تردز پست‌های خود را ویرایش کنید و پیام صوتی بفرستید

مرجان عبدی مرجان عبدی
22 مهر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قدمی دیگر برای شبیه شدن به توییتر؛ در تردز پست‌های خود را ویرایش کنید و پیام صوتی بفرستید

فهرست مطلب

زمان مطالعه: 3 دقیقه

متا اعلام کرده است یکی از ویژگی‌هایی که درمورد تردز خیلی درخواست می‌شد تا آن را بیشتر شبیه‌ توییتر کند، امکان ویرایش پست‌ها بوده است و در پی این درخواست‌ها اکنون شرکت متا عنوان کرده که قابلیت جدیدی به فضای تردز اضافه می‌کند.

این درخواست شبیه‌سازی بیشتر متا به توییتر، از سمت شرکت متا اکنون در حال ارائه است و یک گزینه ویرایش برای کاربران تردز وجود دارد که به آنها امکان می‌دهد پست خود را تا پنج دقیقه پس از انتشار آن ویرایش کنند.

قدمی دیگر برای شبیه شدن به توییتر؛ در تردز پست‌های خود را ویرایش کنید و پیام صوتی بفرستید 1

همانطور که در این تصویر می‌بینید، گزینه جدید «edit» از طریق منوی سه نقطه «more» در سمت راست بالای Thread شما قابل دسترسی است. گفته می‌شود در این قسمت یک تایمر خواهید دید که برای ویرایش پست شما پنج دقیقه شمارش معکوس می‌کند، که در این زمان می‌توانید پست خود را بررسی کنید و اشتباهات و خطاهایی که پس از آپلود متوجه می‌شوید را ویرایش کنید.

اگرچه تیم Threads رسما توضیحی را در این زمینه منتشر نکرده است اما مشخص است تردز هم مانند توییتر سخت‌‌گیری خود را در مورد «امکان دائمی ویرایش پست‌ها» دارد و به همین جهت است که برای آن محدودیت زمانی (۵ دقیقه‌ای) در نظر گرفته است زیرا اعتقاد دارد این امکان که کاربران بتوانند هر زمان که خواستند پست‌های خود (بخصوص پست‌هایی که بسیار وایرال شده است) را ویرایش کنند ممکن است به نقض قوانین این پلتفرم بیانجامد یا مشکلاتی را ایجاد کند. گفتنی است که مشترکین X Premium نیز در حال حاضر یک ساعت پس از انتشار فرصت دارند تا پست‌های خود را ویرایش کنند.

قدمی دیگر برای شبیه شدن به توییتر؛ در تردز پست‌های خود را ویرایش کنید و پیام صوتی بفرستید 2

پس از ویرایش نیز، یک علامت edited جدید را در کنار زمان ادیت خواهید دید که اگر روی آن ضربه بزنید یک پیام بصورت pop-up نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه «این پست ویرایش شده است» اما هیچ سابقه یا دسترسی به نسخه‌های قبلی نخواهید داشت.

ترد زدن صوتی

امکان دیگری که تردز اعلام کرده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اضافه شدن Voice Threads است.

قدمی دیگر برای شبیه شدن به توییتر؛ در تردز پست‌های خود را ویرایش کنید و پیام صوتی بفرستید 3

همانطور که در این مثال می بینید، افراد می‌توانند بصورت صوتی پیام منتشر کنند و  Voice Threads آنها در داخل یک Thread نمایش داده می شود و با زدن روی دکمه پخش می‌توانید قطعه صوتی که کاربران ارسال می‌کنند را گوش کنید.

این قابلیت از این جهت که کاربران تردز در سراسر جهان به زبان‌های مختلفی صحبت می‌کنند اما لزوما همه آنها در نوشتار مسلط نیستند، می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا که فراهم کردن بستری برای برقراری ارتباط از طریق صدا، این مشکلات بالقوه میان کاربران را کاهش می دهد و می‌تواند باعث شود استفاده از Threads در جوامع مختلف شتاب بیشتری پیدا کنند.

قدمی دیگر برای شبیه شدن به توییتر؛ در تردز پست‌های خود را ویرایش کنید و پیام صوتی بفرستید 4

این امکانات در تردز هنوز فعال نشده اما نمایش گزینه میکروفن یا همان نمایش ضبط صدا که در تصویر بالا می‌بینیم گویای آن است که فعال شدن این امکان در این رسانه اجتماعی نزدیک است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک