پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پایان همکاری سوپرسل با کافه بازار و توقف بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال

زهرا قنبری زهرا قنبری
20 شهریور 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پایان همکاری سوپرسل با کافه بازار و توقف بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوپرسل طی بیانیه‌ای خبر از فسخ قرارداد خود با کافه بازار داد

با پایان‌یافتن دوره‌ی قرارداد بازار با سوپرسل (توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال)، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد خود با کافه بازار را ندارد. در این بیانیه آمده است که بازیکنان پس از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی کاملاً از دسترس خارج می‌شوند.

سوپر سل در بیانیه منتشر شده ضمن ابراز ناراحتی برای قطع این همکاری بیان کرد که امکان همکاری دوباره با کافه بازار وجود دارد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

«تصمیم سختی را گرفته‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با «کافه‌بازار» تمدید نکنیم، که در نتیجه آن بازیکنان ایرانی دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازیکنان پس از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که همین امسال عرضه می‌شود کاملاً از در دسترس خارج می‌شوند. بازیکنان ما، در هر کجا که هستند، از همه چیز برایمان مهم‌ترند، و واقعا متأسفیم که نتوانستیم در حال حاضر راهی را برای ادامه ارائه Clash of Clans و Clash Royale به بازیکنانمان در ایران پیدا کنیم. ما این در را برای همیشه نمی‌بندیم؛ ما به نظارت بر وضعیت و همکاری با «کافه‌بازار» ادامه می‌دهیم تا در صورت امکان راهی برای بازگشت پیدا کنیم.»

کافه بازار نیز به کاربران خود اعلام کرد که حساب و خریدهایشان کاملا محفوظ می‌ماند و با وارد شدن قسمت تنظیمات بازی در بخش Supercell ID می‌توانند موجودی خود را مشاهده کنند. همچنین خدمات پشتیبانی سوپرسل به زبان فارسی تا ۸ مهرماه برقرار خواهد بود و پس از آن، بازیکنان می‌توانند به زبان انگلیسی از این خدمات در داخل این بازی‌ها و نیز سایت سوپرسل برخوردار شوند. اما کاربران می‌توانند فقط تا پایان روز ۸ مهرماه از طریق بازار برای این دو برنامه با پرداخت ریالی خرید کنند. پس از آن امکان خرید ریالی از طریق بازار وجود نخواهد داشت.

بخوانید  محدودیت‌های کافه‌بازار برای برنامه‌های مخرب و تخلفات سخت‌گیرانه‌تر شد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

سینا
سینا

یعنی دقیقا چی دیگه نمی‌تونیم بازی های سوپرسلو انجام بدیم.

اسمارتک