پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

 هوش مصنوعی خودنویس، از مرز ١٠ هزار کاربر گذشت

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 بهمن 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 هوش مصنوعی خودنویس، از مرز ١٠ هزار کاربر گذشت
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هوش مصنوعی خودنویس، ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی، اعلام کرده است از مرز ۱۰ هزار کاربر عبور کرده است. این ابزار تولید محتوا، امکان تولید محتوا برای همه افراد را فراهم می‌کند.

روابط عمومی این مجموعه درباره روند رشد این ابزار به دی‌ام برد اعلام کرده است: «در یک روز، خودنویس به طور میانگین ۹۰ هزار کلمه تولید می‌کند. این مقدار، معادل تولید ۲ کتاب در روز است. در یک هفته، خودنویس به طور میانگین ۶۰۰ هزار کلمه تولید می کند. این مقدار، معادل تولید ۱۲ کتاب در هفته است.خودنویس، در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰ کاربر فعال ماهانه دارد. این تعداد، نشان دهنده استقبال کاربران از این ابزار است. خودنویس تا به حال بیش از ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته است که نیمی از این درآمد در سه ماه اخیر حاصل شده است. این روند صعودی در فروش نشان دهنده رشد سریع این ابزار در میان متخصصین است.»

 هوش مصنوعی خودنویس، از مرز ١٠ هزار کاربر گذشت 1

 هوش مصنوعی خودنویس، از مرز ١٠ هزار کاربر گذشت 2

برنامه توسعه هوش مصنوعی خودنویس

گفته می‌شود این سرویس به طور خاص بر تولید مقالات وایرال و مقالات مبتنی بر کلیدواژه‌های اصلی وبسایت‌ها تمرکز خواهد کرد. خونویس هدف اصلی ابزار تولید محتوا خود را فراهم کردن محتواهایی می‌داند که هم جذابیت دارند و هم برای موتورهای جست‌وجو بهینه شده است و عنوان می‌کند این تقویم محتوایی از قابلیت‌های هوش مصنوعی خودنویس و اطلاعات بروز گوگل بهره می‌برد تا محتواهای با کیفیت و با تمرکز بر اهداف سئو تولید کند.

تولید محتوا با هوش مصنوعی:خودنویس چه کاربردهایی دارد؟

گفته می‌شود این ابزار علاوه بر دارا بودن پتانسیل تغییر نحوه تولید محتوا در ایران، می‌تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. از جمله:

  • تولید محتوای تبلیغاتی و بازاریابی: هوش مصنوعی خودنویس به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی با کیفیت بالا برای جذب مخاطبان خود ایجاد کنند. این ابزار، می تواند به کسب و کارها کمک کند تا پیام خود را به طور موثرتری به مخاطبان خود منتقل کنند.
  • نوشتن مقالات و گزارشات: این ابزار برای افرادی که مهارت نوشتن برجسته ندارند، فرصتی فراهم می کند تا به راحتی مقالات و گزارشات متنوع را تولید کنند. این ابزار، می تواند به دانشجویان، نویسندگان و سایر افراد کمک کند تا محتوای با کیفیتی تولید کنند.
  • ایجاد محتوای آموزشی: هوش مصنوعی خودنویس با تولید محتوای آموزشی، به افراد کمک می کند تا به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود را تسهیل کنند. این ابزار، می تواند به معلمان، اساتید و سایر افراد کمک کند تا محتوای آموزشی جذابی تولید کنند.
  • تولید محتوای سرگرمی و هنری: این ابزار به عنوان یک منبع خلاقیت، محتوای سرگرم‌کننده و هنری را برای کاربران خود ایجاد می کند. این ابزار، می تواند به نویسندگان، هنرمندان و سایر افراد کمک کند تا محتوای خلاقانه ای تولید کنند.
  • تولید عکس و محتوای تصویری: سرویس تولید عکس هوش مصنوعی خودنویس با ایجاد 2000 عکس در دو ماه نشان از قابلیت‌های چشم‌گیر خود داده است. این ابزار، می تواند به عکاسان، طراحان و سایر افراد کمک کند تا محتوای تصویری با کیفیتی تولید کنند.
  • تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی: این ابزار به افراد این امکان را می دهد که به راحتی محتوای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنند. این ابزار، می تواند به کسب و کارها، افراد مشهور و سایر افراد کمک کند تا مخاطبان خود را در شبکه‌های اجتماعی جذب کنند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

افسانه مجنونی
افسانه مجنونی

کاری که تولیدکنندگان این هوش مصنوعی انجام میدن تقلب هستش مثلا بالای کادر نوشتن ۲۰ هزار کلمه ولی هر بار فقط ۳۰۰ کلمه یا کمتر مینویسه و بیشتر از ۱۰۰۰ کلنه از کاربر حذف میکنه این در حالی هستش که ما برای خرید ۲۰۰۰۰ کلمه ۴۰۰ تومن هزینه کردیم خوب بگید حرف چرا نوشتین کلمه این واقعا ناعدلانه ست

اسمارتک