تبلیغات محیطی برتر خرداد تهران به انتخاب مارکترها: آهنآنلاین، شبکه آرمانی، دیجیکالا و گروه زر در صدر
براساس نظرسنجی که دیام برد در رابطه با بهترین بیلبوردهای تهران در خرداد ماه از مخاطبان خود انجام داد، بیلبوردهای «اینجا ثانیهها تصمیم میگیرند» از آهنآنلاین، «همه جای شهر ایستگاهمون رو بگیر» از شبکه ارتباطات آرمانی و «نظر بخون اشتباه نخری» از دیجیکالا در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند.
مدتی پیش دیام برد تصمیم گرفت تا در طی یک نظرسنجی (از طریق دو رشتهاستوری در پیج دیام برد) از مخاطبان خود بپرسد که کدام یک از بیلبوردهایی که در دوماه گذشته در تهران اجرا شدهاند، از بقیه جذابتر بودهاند؟ حدود سه هزار نفر از مخاطبان دیام برد در این نظرسنجی شرکت کردند که نتیجه آن را در ادامه میخوانید.
براساس نظر کاربران رتبه اول به بیلبورد «اینجا ثانیهها تصمیم میگیرند» در شرکت آهن آنلاین بود و حدود ۸۴ درصد از کسانی که در نظرسنجی دیام برد شرکت کرده بودند، به این کمپین نظر مثبتی داشتند.
۶۲ درصد از کاربران نیز بیلبوردهای «همهجای شهر ایستگاهمون رو بگیر» که متعلق به شبکه ارتباطات آرمانی بود را مثبت ارزیابی کردند.
دیجیکالا نیز با بیلبورد «نظر بخون اشتباه نخری» در جایگاه سوم قرار گرفت و ۵۵ درصد از شرکتکنندگان در این نظرسنجی این بیلبوردها را مثبت دانستند.
بیلبوردهای «برنده با وینکرز» نیز که توسط هلدینگ زر طراحی و اجرا شده بودند با کسب ۵۴ درصد از نظرات مثبت در جایگاه چهارم قرار گرفتند.
۵۱ درصد از کاربران بیلبورد «اگه بذارم حساب کنی» را مثبت ارزیابی کردند و تماشاخونه در جایگاه پنجم قرار گرفت.
۴۳ درصد نیز بیلبورد «وقتی همه چیز را میبینی» که توسط جیپلاس اجرا شده بود را مثبت ارزیابی کردند و این بیلبورد جایگاه ششم را اشغال کرد.
بیلبورد «کلاس آنلاین یعنی کلاسینو» نیز موفق شد نظر مثبت ۴۰ درصد از کاربران را جلب کرده و در جایگاه هفتم قرار بگیرد.
بیلبورد «وقتی ظرفیتها بالاتر میروند» از ایرانسل و «برای آنها که بهترین را میخواهند» از گروه بهمن با کسب نظر مثبت ۳۸ درصد از کاربران به صورت اشتراکی در جایگاه هشتم قرار گرفتند.
و در پایان بیلبورد «لمس رویای پوست» از اوه و «رایگان فیلم ببین» از مایکت توسط ۳۷ درصد از کاربران مثبت ارزیابی شده و در جایگاه نهم قرار گرفتند.