پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
4 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت ترابرنت سامانه حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور به شمار می‌آید که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است.

مجموعه ترابرنت با راه‌اندازی دو اپلیکیشن برای رانندگان ماشین سنگین و صاحبان کالا با حمایت آژانس دیجیتال مارکتینگ مگنت، بستری برای ارتباط بین ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای و صاحبان کسب‌و‌کار، تولیدکنندگان و بازرگانان سراسر کشور به وجود آورده است.

ترابرنت راهکار دیجیتال جدیدی از مگنت است که روزانه بیش از ۴۵ هزار اعلام بار دارد و حدود ۳۰ درصد از حجم کل حمل‌و‌نقل‌ جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است. این پلتفرم همچنین ۵۳۰ هزار کاربر راننده و ۱۵۲ هزار کاربر صاحب کالا دارد.

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 1

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 2

رادیو ترابر با ۱۱۰ هزار شنونده

بر اساس اعلام این مجموعه، رادیو ترابر به عنوان رادیوی اختصاصی رانندگان جاده‌ای کشور بیش از ۱۱۰ هزار شنونده در اپلیکیشن رانندگان ترابرنت دارد که رسانه‌‌ای در حوزه تبلیغات هدفمند به شمار می‌آید.

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 3

ظرفیت‌های تبلیغاتی ترابرنت

آژانس راهکارهای دیجیتال مارکتینگ مگنت به عنوان مجری انحصاری تبلیغات در ترابرنت، جایگاه و ظرفیت‌های زیر را برای کسب‌وکارها پیشنهاد می‌دهد:

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 4

  • پیامک تبلیغاتی: ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند
  • ویترین: پلتفرم نمایش آگهی به صورت هدفمند است و بستری برای دسترسی سریع و مستقیم مخاطبان به مقصد مورد نظر صاحبان کسب‌ ایجاد می‌کند.
  • رادیو ترابر: رادیوی اختصاصی رانندگان جاده‌ای کشور
در کنار این سه ظرفیت‌ تبلیغاتی که ترابرنت ارائه داده صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در رادیو ترابر برای معرفی برند و خدماتشان، به چهار شیوه آگهی‌های خود را منتشر کنند:

تیزر آگهی

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 5

میانگین دفعات پخش تیزر آگهی ۹۰۰ هزار دفعه است که ۱۲ قسمت در دوره پخش ۳ ماهه دارد و میزان پخش هر فصل ۳۶۰ ثانیه است.

رپورتاژآگهی

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 6

 

در بخش رپورتاژ آگهی ترابرنت در هر فصل از برنامه‌‌ای که توسط رادیو ترابر ارائه می‌شود، در قالب یک برنامه تخصصی، یک قسمت به معرفی برند موردنظر اختصاص پیدا می‌کند که مدت زمان آن ۱۵ دقیقه است.

مستند آگهی

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 7

در هر فصل از این بخش، یک قسمت به روایت برند کسب‌وکار به شیوه مستند داستانی اختصاص پیدا می‌کند که مدت آن ۱۵ دقیقه است.

مصاحبه آگهی 

مگنت مجری انحصاری جایگاه‌های تبلیغاتی ترابرنت شد 8

صاحبان کسب‌وکار برای معرفی برندشان می‌توانند از بخش دیگری به نام مصاحبه آگهی بهره ببرند. در این بخش که مدت زمان آن نیز ۱۵ دقیقه است، ترابرنت در مصاحبه‌ای با نماینده برند مدنظر انجام می‌دهد که به معرفی محصول و خدمات مجموعه می‌پردازد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...