پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اعتبار «تپسی» با «تارا» شارژ شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
19 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اعتبار «تپسی» با «تارا» شارژ شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرویس اعتباری تارا خبر داده است که با اعتبار تارا از این پس‌ می‌توانید کرایه تپسی را دو ماه بعد پرداخت کنید. کاربران «تارا» از این پس می‌توانند با اعتبار سازمانی خود «تپسی» بگیرند و دو ماه بعد هزینه آن را بدون کارمزد پرداخت کنند. پس از همکاری مشترک تارا و تپسی، مشترکان این دو پلتفرمِ سرویس‌های اعتباری و تاکسی آنلاین می‌توانند از خدمات یکدیگر استفاده کنند.

روابط عمومی سرویس اعتباری تارا در بیان این خبر عنوان کرده است: «کاربران تارا با استفاده از «اعتبار سازمانی» خود می‌توانند هنگام استفاده از تپسی، پرداخت با اعتبار تارا را انتخاب نمایند تا ۲ ماه بعد هزینه را بدون کارمزد پرداخت کنند. از سوی دیگر، کاربران تپسی، با اعتباری که توسط تارا شارژ شده، کرایه خود را اعتباری و در پایان ماه، این هزینه را پرداخت می‌کنند. کاربران تارا برای استفاده از این اعتبار سقفی ندارند و تا سقف اعتبار سازمانی خود می‌توانند از تپسی، اعتباری استفاده کنند.
«تارا ۳۶۰» یک سرویس پرداخت اعتباری بدون کارمزد است که در اختیار همه شهروندان و همین‌طور کارمندان بیش از ۱۰۰ سازمان طرف قراردادش مثل کارمندان بانک ملی و بانک مرکزی است. با استفاده از اعتبار تارا، افراد نیازی به پرداخت نقدی ندارند و می‌توانند بدون کارمزد، تا ۲ ماه بعد هزینه‌های خود را پرداخت کنند.»

این سرویس شماره تلفن ۱۵۷۳ را برای اطلاعات و جزئیات بیشتر  اعلام کرده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک