پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان همکاری با ادنتورک‌های خارجی برای ناشران، از طریق تپسل فراهم شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
23 خرداد 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان همکاری با ادنتورک‌های خارجی برای ناشران، از طریق تپسل فراهم شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نسخه آپدیت شده‌ی تپسل پلاس منتشر شد. تپسل یک ادنتورک (شبکه تبلیغات دیجیتال) ایرانی‌ست که بستری‌ست که دو سمت را به یکدیگر متصل می‌کند: برندهایی که می‌خواهند درون اپلیکیشن‌ها تبلیغ کنند، و اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که میخواهند تبلیغات بپذیرند و از این راه کسب درآمد کنند.

SDK جدید تپسل پلاس چیست ؟

SDK جدید تپسل پلاس این امکان را به اپلیکیشن‌ها میدهد که تبلیغات خارجی را روی ‌اپ‌های خود به نمایش بگذارند.
یعنی علاوه بر تبلیغات از سمت ادنتوورک تپسل، می‌توانند تبلیغات خارجی نیز داشته باشند. این SDK تپسل پلاس، علاوه بر تپسل، ادنتورک‌های خارجی را نیز داخل خود دارد و ناشر در صورت تمایل می‌تواند تبلیغات خارجی را فعال یا غیرفعال کند.

اگر ناشر این SDK تپسل پلاس را داشته باشد از تبلیغات خارجی درامد بیشتری خواهد داشت که این درآمد می‌تواند به دلار و یورو باشد که در تپسل تبدیل به ریال شده و ناشر قادر است در پنل خود مشاهده کند که چه میزان درآمد از تبلیغات خارجی کسب کرده است.

در این طرح مدل‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند ویدیویی یا بنری باشد و ناشر متناسب با مدل اپلیکیشن خود و مدل تبلیغات Zoneهایی که پیاده‌سازی کرده است می‌تواند از نتورک‌های مختلف استفاده کند و تبلیغات بنری و ویدیویی خارجی را داخل اپلیکیشن نمایش دهد.

ناشران چطور باید برای استفاده از این سرویس اقدام کنند؟

ناشران برای استفاده از این سرویس در قسمت پنل خود، تیکت ایجاد می‌کنند یا می‌توانند تماس داشته باشند و درخواستشان را اعلام کنند. (تمامی این‌ مراحل شامل یک سری شرایط است که ناشرین باید داشته باشند) که این شرایط از سمت تپسل بررسی می‌شودو در صورت واجد شرایط بودن قادر خواهند بود از این خدمات استفاده کنند.

آحرین تغییرات نسحه جدید:

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات