پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

راهکار تپسل برای جلوگیری از دسترس خارج شدن اکانت‌های ایرانی

الهه صالحی الهه صالحی
6 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
راهکار تپسل برای جلوگیری از دسترس خارج شدن اکانت‌های ایرانی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مجموعه تپسل برای جلوگیری از غیرفعال شدن اکانت‌های ایرانی و از دسترس خارج شدن برنامه‌های منتشر شده توسط این اکانت‌ها به کاربران خود توصیه کرد آدرس‌های مربوط به لوکیشن ایران را در Gmail و Google Play خود تغییر دهند.
تپسل در ایمیلی که برای ناشران خود ارسال کرده اشاره کرده که پیرو سیاست‌ها و خط مشی جدید Google Play مبنی بر غیرفعال کردن اکانت‌های ایرانی و از دسترس خارج کردن برنامه‌های منتشر شده توسط این اکانت‌ها، در روزهای اخیر چندین اکانت و برنامه پر طرفدار ایرانی از این سرویس‌دهنده حذف شدند.
تپسل در ادامه توصیه پیشنهاد کرده است که برای جلوگیری از غیر فعال شدن اپلیکیشن خود در سرویس  Google Play و قطع درآمد ادموب اکانت خود، با استفاده از سرویس‌های VPS به جای VPN تمام آدرس‌های مربوط به لوکیشن ایران را در اکانت Gmail و Google Play خود تغییر دهید. به منظور کاهش ریسک شناسایی IP خود تمام دسترسی‌ها را حذف کرده و تنها یک کاربر فعال برای اکانت خود نگه دارید.
البته به نظر می‌رسد که این راه حل قطعی و تضمین شده نیست و تنها احتمال شناسایی اکانت‌های ایرانی را کاهش می‌دهد.
در شهریور ماه سال گذشته نیز دسترسی ایرانیان به گوگل پلی‌استور محدود شده بود. حال به نظر می‌رسد که ایجاد این محدودیت توسط گوگل برای کاربران ایرانی ادامه دارد.

بخوانید  گزارش سال 99 «شبکه تبلیغات موبایلی تپسل» منتشر شد!
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک