زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تاکنون چقدر از سرویس‌های بازاریابی پیامکی در کسب‌وکار خود استفاده کرده‌اید؟
بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می‌دهد تا ارتباط خود با مشتریانتان را حفظ کنید. در واقع بازاریابی پیامکی یکی از مهم‌ترین کانال‌های ارتباط با مشتری E-CRM است.
از امروز تپسل پنل پیامکی اضافه کرده و کسب‌وکارها می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی و پروموشنال خود را به کمک این پنل ارسال کنند.

بخوانید  وبینار راه‌اندازی گوگل ادز و ساخت اولین کمپین تبلیغ در گوگل با مرجان فتاح

ویژگی‌های ارسال پیام از طریق سرویس بازاریابی پیامکی تپسل

دسته‌بندی بر اساس:
🔸سن
🔹جنسیت
🔸منطقه جغرافیایی
🔹دکل مخابراتی
🔸ارسال به کدپستی

اطلاعات بیشتر درباره سرویس پیامکی تپسل

بخوانید  گزارش سال ۹۹ «شبکه تبلیغات موبایلی تپسل» منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =