پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گزارش تپسل از بلک‌فرایدی ۱۴۰۲؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در هفت روز

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
14 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش تپسل از بلک‌فرایدی ۱۴۰۲؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در هفت روز
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل گزارشی ارائه کرده است که نشان می‌دهد در بازه‌ زمانی بلک فرایدی ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در طول ۷ روز انجام شده است و کسب‌وکارهای فروشگاه‌های اینترنتی، آرایشی-بهداشتی و مالی BNPL بیشترین سهم را در این بازه زمانی در تبلیغات دیجیتال داشته‌اند.

به گزارش دی‌ام برد، گزارش تپسل نشان می‌دهد که تبلیغ‌دهندگان نسبت به روزهای عادی در این بازه ۲۵ درصد بیشتر برای کمپین‌های خود هزینه کردند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

براساس این گزارش برندهای مرتبط با بانوان، ورزشی و خبری بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند و تبلیغات ویدیویی، همسان و بنر از جمله محبوب‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی وب و اپ بوده‌اند.

گزارش تپسل از بلک‌فرایدی ۱۴۰۲؛ ۱۰ میلیارد نمایش تبلیغات در هفت روز 1

آمارهای تپسل که پس از گفت‌وگو با صاحبان برندها استخراج شده، نشان می‌دهد که در این بازه زمانی ترافیک سایت‌ها تا ۵۰ درصد بیشتر از روزهای عادی بوده است. «بلک‌فرایدی» و «حراجمعه» نیز مهم‌ترین عبارات کلیدی تبلیغاتی جست‌وجو شده بوده‌اند.

افزایش نرخ بازدید با اضافه شدن واژه «قسطی»

یکی از نکات جالب این گزارش اینجاست که در تپسل در جایی از این گزارش به این نکته اشاره کرده است که اضافه شدن واژه «قسطی» به کلمات بلک‌فرایدی نرخ کلیک را تا ۲۷ درصد بالا برده است و این در حالی است که اضافه شدن واژه «ارسال رایگان» تنها دو درصد روی نرخ کلیک تاثیر مثبت داشته است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات