پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کالج تپسل از برگزاری دوره جامع گوگل آنالیتیکس۴ خبر داد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
10 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کالج تپسل از برگزاری دوره جامع گوگل آنالیتیکس۴ خبر داد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کالج تپسل قرار است به زودی و از ۱۷ مرداد تا ۱۰ مهرماه با همکاری ایسمینار، دوره جامع گوگل آنالیتیکس۴ (GA4) را برگزار کند. شرکت‌کنندگان در این دوره دو ماهه، آنالیتیکس را با اسکریپت‌نویسی در انواع پلتفرم‌های وب و موبایل با زبان‌های مختلف خواهند آموخت.

 به گزارش روابط عمومی تپسل، هدف مجموعه از برگزاری این دوره، ارائه آموزشی جامع و کاربردی از گوگل آنالیتیکس۴ (GA4) و درک منطق فنی عملکرد آن است. در این دوره ۲۰ ساعته که در هشت جلسه برگزار می‌شود، نکات آموزشی برای زیرساخت‌های مختلف و متنوع مانند انواع وب‌سایت‌های آماده مثل WordPress, PrestaShop, Magento، انواع وب‌سایت‌های اختصاصی مثل React, Vue, Html، انواع برنامه‌های موبایل مثل Android, Ios, Flutter آموزش داده خواهند شد.

از سوی دیگر، تمامی نکات با استفاده از داده‌های واقعی آموزش داده می‌شوند و تمام مباحث این دوره کاملا فنی، عملی و تجربه محور و با بررسی پروژه‌های اجرا شده متنوع خواهد بود.

تپسل درباره این دوره گفته است در پایان دوره گوگل آنالیتکس۴ نیز مدرک رسمی کالج تپسل به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد و افراد برگزیده این دوره به عنوان کارشناس فنی به سازمان‌های معتبر معرفی می‌شوند. شرکت‌کنندگان واجد شرایط نیز می‌توانند با بورسیه تحصیلی در این دوره شرکت کنند.

یزدان مرادی، متخصص حوزه مارکتینگ و بیش از ۶ سال است که در زمینه پرفورمنس مارکتینگ با تمرکز بر آنالیتیکس، سئو، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کند و تدریس در این دوره را برعهده خواهد داشت.

بورسیه‌های مختلف کالج تپسل

کالج تپسل اعلام کرده است شرایطی را فراهم کرده تا علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در دوره جامع گوگل آنالیتیکس ۴، بورسیه و کمک هزینه آموزشی دریافت کنند. چنانچه شرکت‌کنندگان بخشی از گروه‌های سازمانی و شرکتی، دانشجویان و فریلنسرهای حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند می‌توانند درخواست خود را از طریق این فرم ثبت‌نام، انجام دهند.  

بخوانید  پویش افزایش سقف کمیسیون توسط ناشرین افیلیو در سایت کارزار

علاوه بر این، ثبت‌نام گروهی در دوره گوگل آنالیتیکس۴ نیز شامل تخفیف خواهد بود و به ازای هر سه نفر ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی دریافت کنند. ثبت‌نام زودهنگام تا تاریخ ۹ مرداد نیز شامل تخفیفی ۷۰ درصدی خواهد بود.

علاقمندان برای مشاهده دقیق سرفصل‌های این دوره، می‌توانند به صفحه دوره جامع آنالیتیکس۴ در ایسمینار مراجعه کنند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک