پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سبحان فروغی در رویداد هلدینگ پگاه از برنامه‌های تبلیغی ویژه تپسل برای جام جهانی خبر داد

زهرا محبی زهرا محبی
3 مرداد 1401
زمان مطالعه: 6 دقیقه
سبحان فروغی در رویداد هلدینگ پگاه از برنامه‌های تبلیغی ویژه تپسل برای جام جهانی خبر داد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

رويداد «عكس يادگاری» در روز سه‌شنبه 28 تيرماه 1401 با هدف اطلاع‌رسانی و ايجاد هم‌افزايی تيم‌ها در جهت اقدامات گسترده تپسل در جام جهانی با عنوان كمپين «پاس گل تپسل» برگزار شد. «عکس یادگاری» رویداد درون‌سازمانی از هلدینگ «پگاه داده کاوان شریف» بود که با همراهی کارکنان هلدینگ و با سخنرانی مدیران، اجرای موسیقی و سرگرمی‌های مختلف برگزار شد.

سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل در حاشيه این رویداد از برنامه‌های ويژه تپسل برای تبليغات جام جهانی خبر داد و گفت: «درحال حاضر تپسل و مديااد بيش از 80 درصد رسانه‌های ورزشی و غيرورزشی را جذب كرده‌اند و با آماده‌سازی خدمات ويژه، كمپين «پاس گل تپسل» را راه‌اندازی می‌كنند. تپسل بزرگ‌ترين مجری تبليغات ديجيتال جام جهانی است و از این به بعد، با مهم‌ترين رسانه‌های اين حوزه از جمله «ورزش 3 ، فوتبالی و…» به صورت انحصاری کار خواهد کرد.»

كمپين «پاس گل تپسل»

تپسل در این خصوص اذعان داشت که جام جهانی همیشه امكان ويژه‌ای براي تبلیغات و رشد مقياس‌پذير بيزينس‌ها فراهم می‌كند. بر همين اساس، تپسل تمام امكانات زيرساختي و خدماتی خود را جهت كمک به بيزينس‌ها به كار گرفته است. سبحان فروغی با اعلام این مسئله که تپسل مجری تبلیغات جام جهانی خواهد بود، از برنامه‌های خود برای این دوره و کمپین «پاس گل تپسل» حرف زد.

اطلاعات دقيق‌تر كمپين «پاس گل تپسل» به‌زودی توسط اين شركت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

افزایش رقابت به سود صنعت تبلیغات دیجیتال است

سبحان فروغی در ادامه رویداد تاكيد كرد: «در اين مدت رقبا فعاليت خيلی خوبی در ماركت انجام داده‌اند كه اين باعث شد ما از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شويم و تلاش كنيم تا جايگاه واقعی تپسل نشان داده شود. من فكر می‌كنم اين رقابت باعث می‌شود بازار تبليغات ديجيتال بزرگ‌تر شود و اين در كل به سود صنعت تبليغات ديجيتال خواهد بود. تلاش ما هميشه اين بوده تا اندازه بازار تبليغات ديجيتال را گسترده‌تر كنيم تا علاوه بر خود تپسل، كل صنعت و در نهايت كل اكوسيستم و بيزينس‌ها از مزايای آن بهره‌مند شوند.

بخوانید  گزینه ضبط صحبت‌های کلاب‌هاوس با عنوان "Save Replay"

چالش‌های سال 1400 یکی دیگر از موضوعات اصلی صحبت سبحان فروغی بود. وی در این خصوص گفت: «سال گذشته برای ما سال به نسبت سختی بود؛ چرا که بر خلاف مسیر رو به رشدی که در سال‌های گذشته داشتیم، یک فضای نگران‌کننده و ابهام‌آلود در میان کارکنان شرکت حاکم شد که دلیل آن به تصمیمات سال ۱۳۹۹ برمی‌گشت. از آنجا که ما در تپسل همیشه جزو موفق‌ترین مجموعه‌های تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست‌ داشتیم، این تصور در همه ما نهادینه شده بود که تپسل هیچ‌گاه با بحران مواجه نخواهد شد که اینگونه نبود.»

او ادامه داد: «در اوایل سال ۱۳۹۹ که با کافه‌بازار همکاری‌مان را در زمینه تبلیغات در جست‌وجو (سرچ‌اد) شروع کرده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری‌ در زمینه تبلیغات ویدیویی مطرح شد. بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم پروژه ریسک بالایی دارد، ولی اگر به نتیجه دلخواه نزدیک شود، یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین پروژه‌های تبلیغات دیجیتال ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود و وارد همکاری شدیم. متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر با انتظارات‌مان فاصله داشت. کم‌کم مشخص شد که در عمل و اجرا این مسیر توجیه اقتصادی برای هیچ ذی‌نفعی در این زنجیره ندارد، ولی به واسطه تعهدی که داشتیم، علی‌رغم تمامی مشکلات، تا انتها در کنار این پروژه ماندیم.»

تپسل

فروغی این تصمیم را تصمیم بزرگی دانست و گفت: «اين تعهد و تصمیم، شرکت را متحمل دو آسیب کرد:

  • آسيب كم اهميت‌تر، ضرر مالی بود كه تلاش كرديم با ابتکار عمل و همراهی، مسئله را در اسرع وقت جبران کنیم.
  • آسيب دوم اما عمیق‌تر بود؛ تا قبل از اين اتفاق همه باور داشتيم كه در بازار بهترين هستيم و خواهیم ماند؛ اما با اين اتفاق، کم‌کم ابر ناامیدی بر شركت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما پررقابت و پرتغییر است، از گوشه و كنار این پیام شنیده می‌شد كه پگاه در حال افول است. این در حالی بود که شركت تمام فعاليت‌هايش را با قدرت بیش از پیش ادامه می‌داد، به گونه‌ای که به عنوان مثال حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بيش از 2 برابر شده بود.»
بخوانید  حذف صفحه‌بندی از SERP: فقط با اسکرول به نتایج بعدی بروید!

فروغی در خصوص چالش‌های سال 1400 اینگونه صحبت خود را تمام کرد: «سال ۱۴۰۰ ساده نبود، اما دستاوردهای بسیار آن به واسطه همان دشواری بود. تغییرات امروز، تاب‌آوری بیش از پیش، امید، اطمینان و انگیزه مضاعف، حاصل گذر از همان سختی‌هاست. تمام تلاش ما همواره بر این بوده که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت ‌پیشرفت داده و بزرگ کنیم و سهم بیشتری برای تبلیغات دیجیتال که معادل با موفقیت بیشتر مشتریان ماست، در ایران بسازیم. قطعا به مرور خبرهای بیشتر و روبه‌جلوتری از تپسل خواهید شنید.»

حسینی: قدرت تکنیکال تپسل نقطه قوت آن است

عباس حسینی مدیر ارشد فنی و هم‌بنیانگذار تپسل در پنل گفتگو مديران ارشد در خصوص قدرت فنی تپسل سخن گفت و اشاره کرد: «ما دو سال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و كل ماركت را گرفتيم. ما در جنبه‌های فنی کار به قدری جلو بودیم که هيچ رقيبی نتوانست سهم بازار ما را بگيرد؛ این در حالی بود که با دو سال تاخير با مديااد وارد فضای تبليغات وبسايت شديم و كل ماركت دست رقبا بود. در این حوزه هم، ظرف مدت كوتاهی توانستیم 40 درصد از بازار را از آن خود کنیم.»

او ادامه داد: «چيزی كه مسلم است این است که بزرگ‌ترين نقطه قوت تپسل، در زمينه فنی و تكنيكال دیده می‌شود و اين امنيت و ثباتی به بيزينس می‌دهد که هيچ رقيبی نمی‌تواند به‌راحتی به آن دست يابد. ما اين روزها درحال آماده‌سازی زيرساختی براي يكپارچه‌سازی كل خدمات تبليغات ديجيتال در يک پلتفرم واحد هستيم كه اتفاق بسيار بزرگی در ماركت محسوب می‌شود.»

بخوانید  برگزاری سومین دوره از رویداد تدکس امید؛ ایده‌هایی برای افزایش درآمد ملی از طریق برندینگ

محصولات هلدينگ پگاه

سبحان فروغی در این رویداد اشاره‌ای هم به محصولات و برندهای هلدینگ پگاه داشت و گفت: «تمام برند‌های ما در 4 دسته تقسيم‌بندی می‌شوند و در نهايت با 4 اسم هم شناخته خواهند شد:

  • تپسل: كه شامل تمام تبليغات ديجيتال است. مديااد، تپسل، تگرو، پوشه، رپ‌هاب و… در آينده در يک پلتفرم واحد قرار خواهند گرفت.
  • متريكس: در زمينه ماركتينگ تكنولوژی فعاليت می‌كند.
  • مدياهاوس: كه زيرمجموعه‌هايش سلام سينما، بيپ‌تونز و… هستند.
  • فانتوری: در زمينه توليد و نشر بازی فعاليت می‌کند.

برای خواندن گزارش‌ رویدادهای مشابه، می‌توانید سری به بخش گزارش‌های رسانه دی‌ام برد بزنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک